• Nerfherder

Pedofil är ihop med min bästis..

Anonym (nopps) skrev 2015-07-19 12:44:12 följande:

Pedofil är han i vanlig ordning inte om han är ihop med en tonåring.

Samtidigt som jag hade mer känt av situationen framför att få moralisk hjärnsmälta.

Om tjejen mår bra av det hela så är det ingen mening att gå in med sina egna värderingar.

Arrgh

Man är fortfarande BARN om man

är under 18 år!!!
  • Nerfherder
    Anonym (nopps) skrev 2015-07-19 12:50:31 följande:

Man är en UNGDOM tills man är 25 på papper, förändrar det nånting?

Nej, inte det minsta, tonåringar som provar på livet med allt vad det innebär är inget nytt eller ovanligt, så länge ingen far illa gör man bäst i att inte överreagera.

Det är vid överreaktioner som folk far illa.

Är man ungdom tills man är 25?

Tonåringar testar gärna, visst detvär en sak. Men nu handlar det om ett barn, då man fortfarande är omyndig vid den tiden, och det passar naturligtvis äckliga pedofiler på att utnyttja. Du vet väl vad skillnaden mellan omyndig och myndig är? Noterar att du även är anonym i denna tråd.
  • Nerfherder
    Anonym (nopps) skrev 2015-07-19 13:06:09 följande:

Det är just såna klyschor som inte gör nån nytta här överhuvudtaget.

Nej, man är inget barn i tonåren, man är en tonåring. pedofiler tänder på prepubertala barn, inte tonåringar.

Med det utträtt så kan vi komma ner på jorden igen.

Ung flicka är ihop med en äldre kille, inga konstigheter här, om killen försöker utnyttja situationen och eller försöker tvinga tösen till nått hon inte önskar, det är först där man bör ingripa och skydda flickan.

Innan faktum däremot så blir det mer att man försöker skydda flickan från, livet, vilket i sig är kontraproduktivt till tusen.

Den trista faktum är att om man överreagerar och hakar upp sig på siffror så kan man verkligen förstöra flickan psyke med framtida relationer.

Om allt går rätt till så är det en skev bild man ger henne av livet genom att måla upp henne som en våldtäktsoffer trots att ingen våld eller tvång har förekommit, killen om allt står rätt till ska inte bli dömd för grava brott han inte har begått.

Jaha?

Jag är anonym, so what?

Jag undrar vem som ska komma ner på jorden jag.Prepubertala barn. Fyfan säger jag.
  • Nerfherder
    Anonym (nopps) skrev 2015-07-19 13:15:02 följande:

Jag håller med, försöker man skapa sexuella relationer med barn så har man gjort sitt, med tanke på att man generellt inte klarar av detta utan att skada barnet på kuppen så är det folk som borde skjutas av, återupplivas och skjutas en gång till.

Som tur är så handlar inte tråden om det så för att undvika att skada ett par med moralism så bör man känna av läget först innan man bestämmer sig för vad som bör göras eller inte göras.

Nej men vad bra att du började skriva om det och sen upptäckte vart vindarna blåste.

Till TS: BERÄTTA! Oavsett vad!
  • Nerfherder
    Anonym (nopps) skrev 2015-07-20 11:27:50 följande:

Om man är outbildat tölp och skryter som om det absolut.

Pedofil, i vårdens rätta definition, vården som har auktoritet när det kommer till psykiska tillstånd, är man när man tänder på barn.

Barn då i ordets rätta definition, inte tonåringar som själva tar initiativ.

Outbildildad tölp, fantastisk argument av en som försöker försvara pedofiler.
  • Nerfherder
    Anonym (nopps) skrev 2015-07-20 11:45:53 följande:

Jag har redan skrivit vad jag tänker och tycker om pedofiler, jag har även skrivit vad jag tänker och tycker om idioter som försöker klistra på den stämpeln på folk som inte uppfyller vårdens kriterier.

Jag förstår att det känns bra att svänga med stora ord man inte förstår i en diskussion man inte hör hemma i men man bör veta vad man snackar om innan man yttrar sig.

Om du verkligen tyckte illa om pedofiler, då skulle du inte bry dig ett skit i vilken stämpel de har.
  • Nerfherder
    Anonym (nopps) skrev 2015-07-20 11:52:43 följande:

Eftersom jag vet vad det handlar om så bryr jag mig mycket om när idioter försöker klistra den diagnosen på folk som inte har den.

Vad man gör och inte gör med utagerande pedofiler säger jag inte mycket om, dom har förbrukat sitt rätt att existera med att ha skadat barn, folk som inte har gjort så däremot ska inte behöva lida av ren smutskastning och fördomar.

Säg det till ett barn som drabbats av en vidrig pedofil.
  • Nerfherder
    Anonym (nopps) skrev 2015-07-20 12:02:13 följande:

Vad är det du babblar om?

Det finns inga barn inblandade här och jag har redan sagt vad jag anser man bör göra med vuxna som ger sig på och skadar barn.

TS kompis är 13 år. Hon är ett barn.
  • Nerfherder
    Anonym (nopps) skrev 2015-07-20 12:11:24 följande:

Nej, det är hon inte, hon är en tonåring som gör det vi alla har gjort i den åldern, provar på vad livet har att erbjuda.

Man kan ha åsikter om åldern men på den nivån så måste man inse att det är en människa det handlar om, en människa med egen vilja och behov.

Anser man att man kan likt ett husdjur bestraffa denna till underkastelse så gör man rätt i att välja bort barn och skaffa just husdjur man kan missköta.

Hon är under 18, och inte ens byxmyndig
  • Nerfherder
    Anonym (nopps) skrev 2015-07-20 12:21:28 följande:

Jaha?

Fortfarande en människa i ålder där man upptäcker världen och med behov.

Fyfan. Ärligt alltså.
Svar på tråden Pedofil är ihop med min bästis..