Vad händer när S inte är största parti längre?
Det var då ett jävla tjat om TS....alla trådar sneddar, det hör till, det är så det funkar. Sluta käfta så förbannat om oväsentligheter, Nerf !!!
Det var då ett jävla tjat om TS....alla trådar sneddar, det hör till, det är så det funkar. Sluta käfta så förbannat om oväsentligheter, Nerf !!!
Egentligen sk svartmetallic. Mycket vacker.
Sådär, Nerf, nu har jag läst ditt inlägg igen !!!
Inte för att jag fattar vad det var för mening med det, fast nu är det gjort i alla fall.
MVH //Anton
Taken 3
SKITBRA....Rekommenderas. Lite orättvist lågt betyg på IMDb, den är definitivt sevärd. Såg den igår kväll. Och jag krängde 1,5 liter glass under tiden. Med Odense Nougatsås på. Och 1 liter mjölk. På glassen. Blir en underbart god blandning.
Vilken film såg du senast ???
Nä.
Hört eller sett !!!
Kill Bill är sketabra, fast ettan är bäst, men Taken 3 ÄR bra, du har inte rätt inställning till Action-film. Din inställning till riktig Action-film suger stenhårt, Nerf, du måste nyansera dig lite, se det goda i livet. Typ mellanmjölk och O´boy. Och RIKTIG Action.
Jag måste gå å skita, hoppas jag är ursäktad, Nerf !!!
Sen måste jag duscha, inte för att jag nyss har sketet utan för att jag skall träffa den mest UNDERBARA kvinna som gud har skapat. Min kvinna. Hon är en gudinna. I ordets rätta bemärkelse.
Ha en skön dag, Nerf. Vi hörs vad det lider.
Jag skall kolla på Hunger Games som nästa projekt, alla filmerna som kommit ut hittills, jag har läst böckerna, så nu är det dags för filmerna. Synd att den sista delen inte kommer förrän november, men men. Shit happens. Typ.
Kram //Anton
Du skall inte vara så petig, Nerf, alla kan inte vara som Jeremy Renner, Liam gör det skitbra.
Forest Whitaker ser alltid trött ut !!!
Nu MÅSTE jag gå å skita.
Hörs Nerf.....
Eftersom hon är en kär gammal bekant till dig?
Förändringar behöver inte alltid vara dåligt. Så länge det inte är SD som står som segrare. Eller SD kan funka, bara man finslipar på partiet lite.
Du är så lättstött, Nerf!