• RuggUgglan

Testet visar plus men mensen fortsätter?

Förra veckan visade gravtestet plus men bara nån dag senare börjar jag blöda rikligt, precis som mens.

Kan detta vara normalt eller är det troligen ett missfall?

• Svar på tråden Testet visar plus men mensen fortsätter?
  • RuggUgglan

Det konstiga är att stickan fortfarande visar positivt, men det tar kanske ett tag innan alla gravidhormoner försvunnit ur kroppen?

• RuggUgglan

Tror ni dem kan kolla upp på MVC om jag är gravid eller inte i väldigt tidigt skede?

Mår jättedåligt över att inte veta ????

• Tokfrans
    RuggUgglan skrev 2015-07-19 21:40:23 följande:

Tror ni dem kan kolla upp på MVC om jag är gravid eller inte i väldigt tidigt skede?

Mår jättedåligt över att inte veta ????

klart du kan ringa och kolla , och ringa en privat med som gör tidiga UL, vilket lansting tillhör du? kan kolla åt dig om du vill
  • RuggUgglan

Har pratat med MVC flera gånger nu, de tror att det är ett missfall. Ska dit nästa vecka på tisdag och göra en koll.

Blödningarna har fortsatt och blivit större, så jag har inga förhoppningar :(

• RuggUgglan

Lite uppdatering:

För nån vecka sen fick jag fruktansvärt ont och fick åka in till akuten. Det visade sig vara utomkvedshavandeskap och jag fick rullas in direkt till operation för att plocka ut äggledaren :(

• RuggUgglan

Lite uppdatering:

För nån vecka sen fick jag fruktansvärt ont och fick åka in till akuten. Det visade sig vara utomkvedshavandeskap och jag fick rullas in direkt till operation för att plocka ut äggledaren :(

• RuggUgglan

Lite uppdatering:

• RuggUgglan

Lite uppdatering:

Svar på tråden Testet visar plus men mensen fortsätter?