Inlägg från: Anonym (Shrink) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Shrink)

"Konskvensanalys" och Nettoinvandring

Anonym (Runa) skrev 2015-07-22 21:06:28 följande:
    AMÖBA har Runes bestämt att det nya namnet på DSP blir.

Det står visst för Anhängarna Måste Överleva Bara Alltid. 

Låter lite konstigt men det sätter sig säger Runes och påpekar att när alla får veta att det bara är anhängarna som får evigt liv kommer de att massinvandra till AMÖBA-partiet, liksom föröka sig som amöbor i grumligt vatten.

Har du förresten läst när Runes försöker lära PK-aktivisterna skillnaden mellan några och många. Det lyckas förstås inte, de har inte Runes kunskaper.

Tycker Runes borde få nobelpriset i litteratur och i evighetsforskning. Vilken annan av mänsklighetens största genier erbjuder sina anhängare evigt liv.

Runes regerar i evighet!!!!!!!!!!

www.familjeliv.se/forum/thread/72796120-nagon-miljopartist-som-kan-oversatta/3/nick/73267143
    Ditt förra inlägg var klokare. Amöba är det nya namnet på Piratpartiet som ska sälja det till MP eller V emot att de internerar förvirrade stalkers :)

DSP är regat så det gäller att komma på ett vinnande namn med samma initialer. Kommer du på det får du amnesti, andra får fria händer.
  • Anonym (Shrink)
    Anonym (Runa) skrev 2015-07-22 23:30:54 följande:
    Javisst, alltid.

Du får festa till med någon annan i stället.
    Jag fick just ett PM i DSP forum att du är en Svammelpelle utan verklighetsförankring, men DSP vill gynna alla.
  • Anonym (Shrink)
    Anonym (Runa) skrev 2015-07-23 00:18:55 följande:
    Så du håller också till i Runes forum DSP.Jag är moderator där. Hoppas du inte försöker bjuda Runes på sprit med - han brukar få problem att tömma påsen då. Testa med Jimmie Sjöstedt (TS) och fråga honom om analytiska konsekvenser. Då brukar han bli bladig som få.

Länk till Runes påse. Kvinnorna är som klasar på Runes.

www.familjeliv.se/forum/thread/73683895-ett-parti-battre-an-sd/1/nick/73697974
    Nej du är inte ens medlem där.
  • Anonym (Shrink)
    Anonym (Runa) skrev 2015-07-23 00:32:47 följande:
    Tror du inte att jag vet vilka som är aktiva på Runes forumCool
    Tro får du gör i kyrkan, jag vet och du kan ju sända ett PM till admin så ska jag kolla, men vem är det?
  • Anonym (Shrink)
    euro11 skrev 2015-07-23 01:01:23 följande:

Bara som en motpol:

När jag hade förmånen att resa och besöka andra länder stötte jag på 20 m höga skyltar på taken till höghusen:

"Enjoy parenthood early in life".

Va fan skriver dom? Vad menas?

"Jo, du förstår, vi har lite problem med den framtida demografin, så vi vill att unga människor skall skaffa barn, och gärna många. Därför har vi ett program som ger unga familjer förtur till bostäder i attraktiva områden, och de kan dessutom ta med sig sina bröder, systrar, morfar och mormor, farmor och farfar, och sedan blir hela våningen *familjenamn*. På så vis löser vi dessutom en del av barnpassningen så att såväl män som kvinnor kan utvecklas i sina yrken, samtidigt som vi värnar om kontakten mellan generationerna".

Detta land ansågs INTE OK enligt politrukerna i Sverige. Annorlunda, javisst, men vad tycker DU??

Vilket land?
    I Ryssland har de infört ett investeringsbidrag för barn 2 så det har fött fler, av demografiska skäl.
    Politikerna här har haft 50-60 år på sig att se årskullarna och stimulera fler barn för arbetande folk, ex. med kraftigt skatteavdrag.
    Nu menar våra PK att vi är smartare än andra som tar emot mest så vi kan bytas ut, till inbördeskrig.
  • Anonym (Shrink)
    euro11 skrev 2015-07-23 01:21:12 följande:

Diktaturen Singapore

Det första landet med ett HIV-program värt namnet.

"We have no natural assets here. Our people are our principal asset. Thus, we invest in the people".

Extrem meritokrati <-> Sverige Extrem anti-meritokrati, dvs du skall inte tro att det du har gjort betyder någonting.

Men man talar om att vi ska leva på Kunskapssamhället och importerar analfabeter.
    Och har nog hyllat skolorna i Singapore. Asiater är vad vi behöver, utbildade men Kineserna vill bara suga ut oss.
Svar på tråden "Konskvensanalys" och Nettoinvandring