miamarina84 skrev 2016-02-22 21:18:02 följande:
Mitt värde vsr 2,1 så relativt lågt så hoppas ibte att det ska vara något problem. Men läste att någon klinik i Malmö ville att man skulle ha ett :/ hoppas du får bra resultat :)
Jag har hört av mina läkare på kvinnokliniken att tsh helst ska ligga under 2 när man vill bli gravid... du ligger ju väldigt nära så det kanske är bra ändå. Läkaren du frågade borde ju säga att du ska ta medicin om han trodde att det påverkade!
miamarina84 skrev 2016-02-22 21:33:17 följande:
Men oj 14 de e bra högt o 0,08 så långt. Sådan skillnad :( vad ör fosfn för något? Hoppas att nästa prov blir alldeles perfekt så ni får köra igång igen o inte vänta som Alltid.
haha, jag som skrev lite slarvigt :) fosfn = dosen :) Vi har ju kört på endå trots att jag legat fel i värdena...för jag har frågat otaliga gånger om det är detta som påverkar våra chanser och som gjort att vi fått många missfall. Men ingen riktigt vet verkar det som :( vad jag förstår så är det värre att ligga för högt än för lågt i tsh. Hoppas att värdet sänkts nu iaf!
Kram till er o ha en bra dag!!
Nenna9 skrev 2016-02-22 20:04:23 följande:
Hoppas så fina att de får ordning på värdena! Drygt när doseringen kan vara så svår:(. Ska själv och lämna prover imorgon så får vi se vad läkaren säger på fredag <3
tack vännen! Hoppas dina värden är i topp :) Kram <3