• Mooomin

Gurkan har fastnat i slidan!!

Anonym (haha) skrev 2015-07-24 22:59:36 följande:

och du ska kalla mej IQ befriad ?? Är du en sån där jävla famenist jävel också ? Det jag försöker få fram är att nibtror att ts är seriös men att det igentligen med största sanolikhet är nån liten snorunge som trollar ?? Är det så svårt att föratå vad jag menar och nej jag tycker inte det är normalt med en gurka eller korv eller vafan det nu är ni brudar kör upp i fittan och röven för att ni inte kan hitta en riktig kuk och få i er går du på mej med person angrep så kan du ge dej fan på att du får tillbaka med samma sak !!!

Vad är en "famenist"? Jag tror att DU trollar. Sådär pryd och omogen kan man väl inte vara?
  • Mooomin
    Anonym (haha) skrev 2015-07-24 23:14:25 följande:

ne men se på fan en till som ska trycka ner någon som har dysleksi ?? kom igen gå på med fler person angrepp snälla men va bered på konsekvensen när jag börjar med samma sak sen ;) inge bra och inte va anonym om man ska gå på med person angrep lilla du jag har vart med förr ;)

Oj? Jag frågade bara vad det var för någonting. Jag har inget behov av att vara anonym eftersom jag inte menar något illa. Vadå för konsekvens? Jag stavar sällan fel. :) Ett tips även om du är dyslektiker, stavningskontrollen på mobilen/i datorn har sällan fel! Om du nu kollat in min profil så borde du veta att jag inte är så "liten" :D det går inte att få reda på någonting via en icke anonym profil här heller. :)
  • Mooomin
    Anonym (haha) skrev 2015-07-24 23:32:39 följande:

hota ?? jag har inte hotat någon ditt troll !! jag sa bara att om den personen går på mej med person angrepp så gör jag det samma ?? jag kan ju anmäla typ 30 prosent av dom som skrivit till mej här inne då eller ?? och jag kännde mej kränkt när någon går på mej och klagar på minstavning då jag blivit på hoppad jävligt mycket för det när jag va liten ?? och jag slutade till och med gå till skolan i 3 dje klass för att jag inte pallade med dessa fucking på hopp och nu hoppar du på mej också ditt troll

Jag gick inte på dig med något personangrepp överhuvudtaget, jag frågade vad en "famenist" var för nånting, jag KLAGADE inte på din stavning. du får sluta vara så känslig.
Svar på tråden Gurkan har fastnat i slidan!!