• m8r9a1j2

Är ni nöjda mer eran vikt?

Det är inte jag.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är ni nöjda mer eran vikt?
  • M r a u

Nej, men jag har ingen ångest över den. I alla fall ingen nämnbar.

• 120512

Både ja och nej. Vikten ligger jag ok i, men dino till kropp är deffentivt nej. Men tränar tapout har blivit avbrott och massa munkar med vaniljkräm i. Mums men puuh ont i magen efter. Så på månda nystart och nej ska bli vänt till ja.

• fluu

Den har jag aldrig brytt mig om att sätta något värde i. Så då när jag var överviktig så var det inte känsligt för mig även om jag jobbade på att gå ner(för hälsans skull) och nu när jag väger som jag mår bäst av så är det inte heller något jag går runt och tänker på.

Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • Åttiotalist

Jag är nöjd med vikten och äntligen kroppen igen. Kilona efter graviditeten var inga problem men magen såg inte rolig ut till en början och var svår att jobba bort.

• m8r9a1j2
    fluu skrev 2015-07-24 19:20:08 följande:

Den har jag aldrig brytt mig om att sätta något värde i. Så då när jag var överviktig så var det inte känsligt för mig även om jag jobbade på att gå ner(för hälsans skull) och nu när jag väger som jag mår bäst av så är det inte heller något jag går runt och tänker på.

Är du normalviktig nu?
  • fluu
    m8r9a1j2 skrev 2015-07-24 19:46:34 följande:
    Är du normalviktig nu?
    Så länge mina värden är normala är jag det. Jag har svår hypotyreos som flippar ett par gånger om året och jag lägger på  mig mycket vikt snabbt. Sedan när medicinen justerats och allt är okej igen så går jag ner.
    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • Mrs Green

Nej, jag har gått ner 15 kg men ska ner 15-20 till innan jag blir nöjd.

• Mooomin

Ja, jag skiter fullständigt i vad jag väger, så länge jag har den form och storlek på kroppen som jag vill ha. :)

Svar på tråden Är ni nöjda mer eran vikt?