Är ni nöjda mer eran vikt?
Det är inte jag.
Det är inte jag.
Ja, det är jag
Nej, men jag har ingen ångest över den. I alla fall ingen nämnbar.
Både ja och nej. Vikten ligger jag ok i, men dino till kropp är deffentivt nej. Men tränar tapout har blivit avbrott och massa munkar med vaniljkräm i. Mums men puuh ont i magen efter. Så på månda nystart och nej ska bli vänt till ja.
Den har jag aldrig brytt mig om att sätta något värde i. Så då när jag var överviktig så var det inte känsligt för mig även om jag jobbade på att gå ner(för hälsans skull) och nu när jag väger som jag mår bäst av så är det inte heller något jag går runt och tänker på.
Jag är nöjd med vikten och äntligen kroppen igen. Kilona efter graviditeten var inga problem men magen såg inte rolig ut till en början och var svår att jobba bort.
NEJ
Den har jag aldrig brytt mig om att sätta något värde i. Så då när jag var överviktig så var det inte känsligt för mig även om jag jobbade på att gå ner(för hälsans skull) och nu när jag väger som jag mår bäst av så är det inte heller något jag går runt och tänker på.
Nej, jag har gått ner 15 kg men ska ner 15-20 till innan jag blir nöjd.
Ja, jag skiter fullständigt i vad jag väger, så länge jag har den form och storlek på kroppen som jag vill ha. :)