• Anonym (Hämmad)

Sex med kläder på när man skäms för sin kropp

Har verkligen alla så bra självförtroende som dom på film? Romantiska scener där två supersnygga skådespelade börjar kyssas och kläderna bara flyger av ståendes mitt i dagsljus.

Så låter det när vänner och bekanta också berättar om sitt sexliv. Typ ingen som verkar ha problem med nakenhet trots att vissa väger långt över 100 kg.

Jag har träffat en ny kille och jag skäms. Jag vill ha helt mörkt, ligga under täcket och ha linne på mig.

Han vill köra bakifrån på soffan efter morgonkaffet.

Jag känner mig så ful och hämmad och tänker sönder mig på hur varenda centimeter av min kropp ser ut.

Är jag ensam om detta? Hur känner ni andra?

• Svar på tråden Sex med kläder på när man skäms för sin kropp
  • uffe 2
    Anonym (Hämmad) skrev 2015-07-26 21:09:46 följande:

:) men har du ärligt nångång hamnat i säng med en tjej du verkligen gillat, och sen blivit riktigt besviken när du sett henne naken?

Nä faktiskt inte varför ska jag bli de :)?

jag gilar ju henne och hon tänder mig och kroppen är ju en del av henne :) jag blir snarare riktigt tänd av att jag får se henne naken :)

har du själv blivit besviken när du sett en kille som du gillar och vill ha sex med naken?
  • uffe 2
    Anonym (lita på honom.) skrev 2015-07-26 21:15:52 följande:

Jag tror att det första du måste göra är att inse att problemet inte sitter i din kropp eller hur du ser ut.

Det sitter i din hjärna, det är du som begränsar dig.

Sluta skämmas över dig själv, sex är ingen skönhetstävling och åtrå bygger inte på ideal.

En man sa en gång till mig att det sexigaste som finns är en kvinna som tycker om sig själv och som visar att hon gör det.

Tänk på det ts, tycker du att du är sensuell och vacker så gör han också det.

Håller helt med :) kvinnor dömmer sig själva väldigt lätt.
  • Anonym (Hämmad)
    uffe 2 skrev 2015-07-26 22:08:19 följande:

Nä faktiskt inte varför ska jag bli de :)?

jag gilar ju henne och hon tänder mig och kroppen är ju en del av henne :) jag blir snarare riktigt tänd av att jag får se henne naken :)

har du själv blivit besviken när du sett en kille som du gillar och vill ha sex med naken?

Nej haha men jag tänker ju att män tänker annorlunda, att kroppen måste vara perfekt för att dom ska tända :/
  • Anonym (Hämmad)
    Fjäril Vingad skrev 2015-07-26 21:21:58 följande:

Jag kan ha issues med min kropp, speciellt nu efter en stor viktnedgång som lämnat häng efter sig... Men männen i mitt liv skiter fullkomligt i det där. Vi har fantastiskt sex, mitt på blanka dagen ibland dessutom, och där och då tänker jag inte på hur jag ser ut; och inte männen heller. De tycker jag är sexig, och de både säger och visar det.

Så det gäller att hitta män som kan se DIG som kvinna, helheten. Såna som struntar i skavankerna.

Precis så skulle jag vilja känna.
  • Anonym (Hämmad)
    Mika86 skrev 2015-07-26 21:59:51 följande:

Oj haha minns knappt men tog nog en månad pga att vi endast träffades på helgernahelgerna

Aldrig haft sex med nån annan men usch, skulle nog va ännu svårare nu efter fem barn, kämpar för att skyla mig på badhuset

Vet hur du känner, verkligen precis hur du känner, samtidigt som jag vet hur mycket man själv förstorar det o killen/tjejen man är med inte upplever det på samma vis

Du är säkert jättefin, jag ser ut att ha fött fem barn också men har aldrig varit gravid :(

Han jag träffar säger att han älskar min kropp men det enda jag tänker är "Ja med kläder på såklart"...
  • Anonym (say what?)
    Anonym (Hämmad) skrev 2015-07-27 06:44:36 följande:
    Nej haha men jag tänker ju att män tänker annorlunda, att kroppen måste vara perfekt för att dom ska tända :/
    Öh, snarare tvärtom.

Majoriteten knullar glatt allt som har ett ledigt hål, det ligger lite i naturen.
    Men sen kanske en man som har många alternativ inte stannar med en kvinna om det finns andra som lockar på honom och är mer attraktiva.

• Anonym (Hämmad)
    Anonym (say what?) skrev 2015-07-27 06:50:34 följande:

Öh, snarare tvärtom.

Majoriteten knullar glatt allt som har ett ledigt hål, det ligger lite i naturen.

Men sen kanske en man som har många alternativ inte stannar med en kvinna om det finns andra som lockar på honom och är mer attraktiva.

Fast så tänker inte kvinnor. Vi älskar med män som vi har känslor för.
  • Fjäril Vingad

Många män tänker inte alls så. Det har varit en härlig sak att förstå och framförallt uppleva.
  • Fjäril Vingad
    Anonym (Hämmad) skrev 2015-07-27 06:46:03 följande:

Precis så skulle jag vilja känna.

Det har varit en process även för mig. Men till slut tänkte jag att om en man inte vill ha mig pga lite häng så är han inte värd mig! Jag är mer än mitt utseende, och inser han inte det är han en idiot.

Och med den insikten kunde jag släppa tankarna. Och som sagt, jag har män i mitt liv som vill ha mig precis såhär.
  • Celines Essence

Jo. Här på familjeliv är det många som verkar väldigt fixerade vid sina preferenser. Majoriteten verkar vilja ha stora kurviga kvinnor, samtidigt som modeller är ofta smala med fasta bröst. De män som skriver att de gillar små bröst, lägger alltid till ordet "fasta"... Så det är inte konstigt att många inte känner att de duger...

Dessutom är det lite fult om en kvinna visar att hon är stolt över sin kropp.

Jag upplever ofta att män beskriver att han vill ha en kvinna som inte är medveten om sin skönhet, samtidigt som hon ska vara trygg med sin kropp i sängen och gärna vara självsäker....

Det är en hårfin balansgång och jag tom läst här att det inte är så ovanligt att mannen nästan går igång på att kvinnan skäms lite för sin kropp... Fast bara så där lagom lite så att hon ändå kan leva ut sexet utan problem...
    Var dig själv. Det finns redan så många andra.
  • uffe 2

De där är helt fel :) visst gillar vi killar kvinnokroppar och för mig är 98% av alla kvinnor jag möter attraktiva till sitt utseende. Det som gör att en man blir sjukt mycket tänd beror mycket mycket mer på din personlighet och hur du är som kvinna i sängen än att kroppen ska följa något samhällsmässigt ideal. En tjej kan vara utseendemässigt hur snygg som helst men finns inte kemin där och rätt mental inställning till sex så tappar man lusten totalt.

Sen är de ju så att tänder du killen mentalt så kan du mycket väl använda din kropp för att få han ännu mer sugen för vi män är ju väldigt visuella.

men åter igen att en perfekt kropp skulle göra killen mer kåt det tror jag inte :) troligen så är ju en perfekt kropp något annat för dig än var de är för honom ;)
  • Anonym (Hämmad)

Tack för alla fina och bra svar :)

• Anonym (say what?)
    Anonym (Hämmad) skrev 2015-07-27 08:25:59 följande:
    Det är möjligt men nu startade du tråden om DIN osäkerhet på om män gillar kvinnan de är med eller hur?

Eller tänkte du bjuda in andra kvinnor och be dom kommentera ditt utseende medan ni håller på? Drömmer
  • Varit där

Jag känner så oxå när min sambo vill och om lampan är tänd eller om det är på dagen dock så är det för jag har fött barn och den minsta är 8 veckor. Men jag vet att han älskar mig för den jag är oavsett hur jag ser ut efter förlossningarna men vi har även varit tillsammans i 5 år. Det jag försöker göra är att inte ttänka så mycket på min kropp om hur den ser ut där och då osv

• Cecese
    Anonym (Hämmad) skrev 2015-07-27 08:25:59 följande:
    Du kan inte tala för alla kvinnor. Jag kan mycket väl ha bra sex utan känslor, det räcker med att det finns attraktion och kemi.

Jag har en 10 år yngre kk som är riktigt snygg och sexig. Han arbetar fysiskt och har genom det byggt en snygg kropp och har "lagom" med muskler. Själv är jag en 36 årig flerbarns mamma som gått ner ca 80 kg. Dvs min kropp är helt ok men inte "perfekt". Jag älskar min kropp och skäms inte ett dugg över de skavanker som finns. Det är så jag ser ut och passar det inte så kan han välja nån annan.

Just den biten att jag inte skäms för hur jag ser ut gör att vi har väldigt bra sex. Jag känner inget behov av att dölja mej och vågar njuta på alla sätt. Om jag låg och tänkte på hur min kropp ser ut skulle jag inte kunna njuta alls och det tar bort hela biten med att ha sex. Andra gången vi träffades tog det typ 2 minuter så låg jag naken på köksbordet och njöt för fullt
  • Anonym (pu)

Vad döljer kläder menar du?

Svar på tråden Sex med kläder på när man skäms för sin kropp