• Anonym (Tja)

Är oralsex att bli munknullad och ta hela kuken ner i halsen?

Undrar om det är det vanligaste sättet att ha oralsex?

Att jucka lite kanske kommer automatiskt men just använda munnen för att knulla och köra ner den i halsen??

Hur vill du ge oralsex till en man eller hur vill du, man, ta emot oralsex?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-07-26 21:56
    Blev fel på radbrytning. Välj alternativ framför texten.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är oralsex att bli munknullad och ta hela kuken ner i halsen?
  • Pussan

Alla varianter är bra! Alltid gott med kuk i munnen, oavsett mer eller mindre.

• uffe 2

Hehe ja är till och med av den inställningen att jag är mer än glad om jag ens får oralsex av tjejen :)

• Anonym (suck och pust)

Är du 14 år eller? Obestämd

De flesta kvinnor kräks eller får häftiga klökningar så ögonen tåras om de skulle få hela dicken ner i halsen, eftersom vi alla har något som kallas kräkreflexer.

Man kan öva på att ta in mer av killen, men det tar lite tid och de större storlekarna tror jag får nöja sig med slick och sug om de inte hittar en kvinna som är galen i just långt-ner-i-halsen. Och kanske svärdslukare eller så.

Vill du veta mer så köp en soft dildo och försök kläm ner hela den i halsen, så vet du sen hur det känns och varför de flesta kvinnor inte gör det. En del vill inte ge oralsex överhuvudtaget just eftersom nån pucko-kille har trott att det bara är att köra in den.

• MammAmma

Jag vill ha det varierat. Blir väldigt upphetsad av att klökas över en kuk, men den killen som tar tag i mitt huvud och tvingar ner den i halsen smättar jag på testiklarna. Att hålla mig i håret och jucka och 'hjälpa' mig ta den djupt är okej, så länge han inte håller fast mig. Krävs att han är lyhörd med det där.

• Anonym (shark)

Aldrig att jag skulle träna på att stå ut med något. Jag vill vara aktiv och leka, inte vara ett passivt hål.. Skulle aldrig vara med en kille som tänder på det förnedrande och tvingande i situationen.

• Anonym (Mjo)

Oralsex för mig är nåt JAG ger, dvs JAG har kontrollen och överläget och blir definitivt inte "knullad/tagen" på något vis.. :)

• Anonym (suck och pust)
    Anonym (shark) skrev 2015-07-26 22:59:33 följande:

Aldrig att jag skulle träna på att stå ut med något. Jag vill vara aktiv och leka, inte vara ett passivt hål.. Skulle aldrig vara med en kille som tänder på det förnedrande och tvingande i situationen.

Smaken är som baken. För några är problemet att han inte tänder på det.

Och när man övar är det vettigt att killen ligger på rygg och hon styr hela showen, för undvikande av plötsliga kaskadspyor och extra tvätt. Jag har ännu inte hört någon som tänder på det.
  • Ego Lovers
    Anonym (shark) skrev 2015-07-26 22:59:33 följande:

Kanske är tjejen som tänder på det. Eller är alla kvinnor offer för mäns kåthet?
  • Anonym (shark)

Ego Lovers skrev 2015-07-26 23:36:52 följande:Kanske är tjejen som tänder på det. Eller är alla kvinnor offer för mäns kåthet?[/quote]

Naturligtvis är det ok om båda njuter av det. Jag svarade för mej själv på frågan "hur vill du ge oralsex? " och jag tänder inte på att bli tvingad eller att få kväljningar men bara för att jag inte förstår det tändande med det så är det bara för de som gillar det båda två att njuta! Men jag skulle inte vara sexuellt kompatibel med en kille som gillar det. Om en tjej tänder på det och killen bara tycker det känns helt fel då är det inte lyckat heller förstås.

• Anonym (:))

En variation av allt. Älskar att reta honom med tungan och läpparna så att han till slut tar kontrollen och börjar munknulla mig långt ner i halsen.

• CuriousJoe
    MammAmma skrev 2015-07-26 22:53:51 följande:

Jag vill ha det varierat. Blir väldigt upphetsad av att klökas över en kuk, men den killen som tar tag i mitt huvud och tvingar ner den i halsen smättar jag på testiklarna. Att hålla mig i håret och jucka och 'hjälpa' mig ta den djupt är okej, så länge han inte håller fast mig. Krävs att han är lyhörd med det där.

Låter riktigt bra, jag älskar greppa håret och "hjälpa" och har, precis som du säger, fått lära mig lyhördhet där. Men satan vad hett det är! ;)
  • Anonym (Gbg84)
    Anonym (Tja) skrev 2015-07-26 21:55:22 följande:

Undrar om det är det vanligaste sättet att ha oralsex?

Att jucka lite kanske kommer automatiskt men just använda munnen för att knulla och köra ner den i halsen??

Hur vill du ge oralsex till en man eller hur vill du, man, ta emot oralsex?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-07-26 21:56
    Blev fel på radbrytning. Välj alternativ framför texten.

Ordet munknull låter som oral våldtäkt i mina öron...  

O.o 
  • Anonym (Greta)
    Anonym (Gbg84) skrev 2015-07-27 19:53:38 följande:
    Ordet munknull låter som oral våldtäkt i mina öron...  

O.o 
    Hehehehe.... Det som är så upphetsande så det går för mig. Kan få multipla orgasmer av att bli munknullad långt ner i halsen. Blir kåt av att bara skriva om det och blir våt i trosan.
  • Anonym (Gbg84)
    Anonym (Greta) skrev 2015-07-27 20:08:28 följande:
    Hehehehe.... Det som är så upphetsande så det går för mig. Kan få multipla orgasmer av att bli munknullad långt ner i halsen. Blir kåt av att bara skriva om det och blir våt i trosan.
    Ät skit.
  • Anonym (Greta)
    Anonym (Gbg84) skrev 2015-07-27 20:13:23 följande:
    Ät skit.
    Blir du kåt av att äta skit?
    Det gör mig avtänd se du så där är vi definitivt olika. Avföring kan man ju bli sjuk av. Helt klart en sjuk perversion att äta skit. Gör du verkligen det? Du är verkligen en snusk om det är sant.
  • Pussan
    Anonym (Mjo) skrev 2015-07-26 23:04:42 följande:

Oralsex för mig är nåt JAG ger, dvs JAG har kontrollen och överläget och blir definitivt inte "knullad/tagen" på något vis.. :)

Variation gillar jag. Jag kan vara domina ibland, facesitta, klösa och/eller kommendera, men det är också underbart att bara bli tagen, knullad, påsatt... Gärna av flera killar i följd, att bara ligga på rygg eller stå framåtlutad över ett bord och vara en fitta de sätter på. 
    Ja jag vet att det är förnedring, slampigt, horigt osv - och jag blir så kåt av det!
    Det är bara sex och roller - har ingenting med jämlikhet och värden att göra. 
    Tänk om alla kunde få utlopp för sina sexdrömmar, så nöjda och glada alla människor skulle vara!
    Så låt oss vara olika!!
  • CuriousJoe
    Pussan skrev 2015-07-27 21:55:24 följande:
    Variation gillar jag. Jag kan vara domina ibland, facesitta, klösa och/eller kommendera, men det är också underbart att bara bli tagen, knullad, påsatt... Gärna av flera killar i följd, att bara ligga på rygg eller stå framåtlutad över ett bord och vara en fitta de sätter på. 
    Ja jag vet att det är förnedring, slampigt, horigt osv - och jag blir så kåt av det!
    Det är bara sex och roller - har ingenting med jämlikhet och värden att göra. 
    Tänk om alla kunde få utlopp för sina sexdrömmar, så nöjda och glada alla människor skulle vara!
    Så låt oss vara olika!!
    Kunde inte ha sagt det bättre själv!
Svar på tråden Är oralsex att bli munknullad och ta hela kuken ner i halsen?