Du måste logga in för att svara i en tråd.

• milla811

positivt graviditetstest?

Är detta positivt? Blir så osäker
  • Svar på tråden positivt graviditetstest?
  • Pimpinellan

Det är i alla fall ett streck till skillnad mot majoriteten av alla test som läggs ut här. Glad Så positivt så långt,däremot törs jag inte yttra mig tvärsäkert då jag vet vissa sorters test visar fel. Testlagret är det väl folk klagar mest på.

• Pimpinellan
    milla811 skrev 2015-07-27 19:24:52 följande:
    Mm det är ju tyvärr från testlagret.
    Ja,det är ju dom jag läst mest negativt om tyvärr. Har du nåt annat? Passerat BIM? Känner dig gravid?  Jag skulle lägga ihop vad som verkar troligast om jag vore du. Glad Det är ju klart att inte alla test med svaga streck är falska så gravid kan du ju absolut vara. Det kan ju hända att strecken på de där falska har varit ännu svagare,t.o.m jag såg ju det där och jag ser rätt illa. Glad
  • Pimpinellan
    milla811 skrev 2015-07-27 19:31:45 följande:
    Detta tog jag först. Det är med clearblue . Väldigt svagt..
    Jamen då är du ju gravid!  Glad Två så olika test visar inte fel.
  • milla811

Jag hoppas verkligen det. Vi skulle börja med ivf nu i augusti. Är så glad i så fall att vi löste det själva. Så därför är jag lite osäker ????

• Pimpinellan
    milla811 skrev 2015-07-27 19:34:24 följande:
    Jag hoppas verkligen det. Vi skulle börja med ivf nu i augusti. Är så glad i så fall att vi löste det själva. Så därför är jag lite osäker ????
    Ännu större grattis då!  Skål  Nej,jag ser både strecket och plusset så då är du gravid. Jag brukar aldrig säga så när det är väldigt otydliga-läs osynliga!- streck.
  • milla811

Jag har fler test så jag får kolla imorgon bitti igen innan jag vågar tro att det är sant

• Pimpinellan
    milla811 skrev 2015-07-27 19:38:23 följande:
    Jag har fler test så jag får kolla imorgon bitti igen innan jag vågar tro att det är sant
    Ja,det kan jag hålla med om att det är svårt att tro på när man kämpat ett bra tag. Jag kommer tro jag är gravid när jag fått barn-inte förr! Skrattande
  • Fian88
    milla811 skrev 2015-07-27 19:34:24 följande:

Håller med föregående om att två test från olika märken inte kan visa fel! Och vad härligt om ni nu slipper hela ivf-behandlingen
  • milla811

Ja det hade varit helt fantastiskt. Ska kolla om det imorgon. Hoppas hoppas :)

• milla811

Så här såg det ut imorse vid halv åtta. Så nu kan jag nog säga grattis till mig
Svar på tråden positivt graviditetstest?