• skumbanan

En fråga till er som går på RMC Linköping !!!!

Hej ! En fråga till er som går på Rmc i Linköping. Jag och min sambo håller på med utredning och har fått tid för spermaprov i början av april som först. Lång väntan. Vår förhoppning hade varit att kanske få igång behandling innan sommaren. men vad jag förstår så stänger de några månader över sommaren, stämmer det. Jag går oxå och pratar ibland hos en psykolog på KK som är involverad i RMC oxå. Enl. henne var inte väntetiderna så långa nu. Vi hoppas verkligen att 2006 ska vara vårt år. Nu har vi försökt att bli spontant gravida ca 2 ½ år. Vilken väntetid har ni haft för att komma igång med behandlingar ?
    Tacksam för lite information från er som kan det här. / Kram skumbanan

• Svar på tråden En fråga till er som går på RMC Linköping !!!!
  • skumbanan

Puffar upp, vill så gärna veta.

• jomi

Hej!

Tre månader var det när vi väntade i höstas,tror att det ligger kvar där.
    Om man jämför med många andra kliniker så är ju det ingenting...

Semesterstängningen har de om jag inte minns helt fel hela Juli och kanske lite till!

Vi lämnade också vårt simmarprov i April och kom precis lagom till semesterstängning för vår remiss skickades in så sent,så ligg på och se till att de skickar in den FORT!,så ni inte kommer i kläm som vi gjorde, vi fick vänta till Oktober tack vare det...inte kul!

Massor av Lycka till

• jomi

Tips förresten!!!

Gå in på RMC kämparnas diskusionstråd här inne, där är vi många som kan svara på dina frågor...
    Kram

Svar på tråden En fråga till er som går på RMC Linköping !!!!