• ärlig

Klurig fråga / diskussion

Hej! Tycker du ska göra det som är realistiskt för dig och bäst för dig, bara du har god verklighetsförankring och lyssna inte på vad andra anser, de har kanske inte varit där liksom . Personligen tycker jag det är självklart att den som har förutsättningar får ta största delen tills det går i gen . Kram 

• ärlig
    ärlig skrev 2015-07-29 20:22:34 följande:

Hej! Tycker du ska göra det som är realistiskt för dig och bäst för dig, bara du har god verklighetsförankring och lyssna inte på vad andra anser, de har kanske inte varit där liksom . Personligen tycker jag det är självklart att den som har förutsättningar får ta största delen tills det går i gen . Kram 

Lyssna inte på okänsligt folk utan gör det du tycker inte vad andra anser din verklighet är din och den vägen ska du gå. 
  • ärlig

Glömde säga det här att, det är nästan värre att va den som inte kan ge sitt barn det liv eller den tillvaro man  kanske skulle vilja  och oavsett vad du väljer gör det som är rätt för dig , det är känsligt oavsett och hoppas du känner dig nöjd med ditt beslut. Lycka till

• ärlig
    exiteme skrev 2015-07-30 21:41:28 följande:
    Ts är en kvinna.
    Ja det låter ju faktiskt som en kvinna. men jag skulle tycka hon skulle värdesätta sig högre, det är inte alltid en dans på rosor med socialbidrag så jag tycker så.
  • ärlig

Men hon vill säkert inte de andra vill hon ska göra,

• ärlig
    ärlig skrev 2015-07-30 22:07:52 följande:

Men hon vill säkert inte de andra vill hon ska göra,

Tycker hon ska bry sig om sig själv och inte lyssna eller umgås med folk just nu låter inte som en bra grund hon har.
  • ärlig
    exiteme skrev 2015-08-01 13:43:25 följande:
    Ts: Vad är det du inte vill göra?

1. Betala underhåll?
    2. Ha ditt barn varannan helg?
    3. Inte träffa ditt barn alls?
    hon verkar inte finnas kvar i tråden , men jag tycker inte hon ska göra något av det så länge det är som det är utan skita i det där, Hon har faktiskt rätt.
  • ärlig
    ärlig skrev 2015-08-01 14:03:02 följande:
    hon verkar inte finnas kvar i tråden , men jag tycker inte hon ska göra något av det så länge det är som det är utan skita i det där, Hon har faktiskt rätt.
    Tycker ni har fel i tråden , och har helt fel.
  • ärlig
    exiteme skrev 2015-08-01 14:50:08 följande:
    Varför borde hon skita i det? På vilket sätt har hon rätt?
    Men ni kan väl läsa eller? Hon beskriver ju sin situation och ni bara spyr galla liksom.Hennes situation är väl inte lämpad för det där eller hur?
  • ärlig
    ärlig skrev 2015-08-01 19:08:17 följande:
    Men ni kan väl läsa eller? Hon beskriver ju sin situation och ni bara spyr galla liksom.Hennes situation är väl inte lämpad för det där eller hur?
    Förstår  ju till och med en femåring men inte vuxna människor.??? klart man undrar.
Svar på tråden Klurig fråga / diskussion