• Anonym (Ledsen)

Var Det dumt att fråga om han saknar mig?

Idag så skrev jag till den man jag träffar sedan en månad tillbaka. (Träffade han första gången för ca 2 år sedan.) Nu har Vi träffats en hel del sedan över en månad tillbaka. Och haft sex nästan alla gångerna. Jag skrev att jag saknar honom. O så frågade jag om han aldrig saknade mig. Då fick jag en solglasögonsmiley tillbaka. Blev ledsen för det. För med det visar han ju hur lite jag betyder för honom. Eller hur? Det kan jag väl inte ha tolkat fel? Jag tolkar det som om han bara vill ha sex med mig. Vad tror ni?

• Svar på tråden Var Det dumt att fråga om han saknar mig?
  • Anonym (Ledsen)
    Anonym (U) skrev 2015-07-28 21:53:01 följande:

Fråga!

Har ju frågat. Då fick jag tillbaka en solglasögonsmiley. Der här är en vuxen man.
  • Anonym (Ledsen)

jag känner bara att jag inte ens var värd det. I hans ögon.

• PelleX

Vad betyder en smiley med glasögon.

Antingen sitter han och hoppar av glädje eller så är det som du tror att han skiter i dig.

Du kan skriva 100 SMS och fortfarande sitta och fundera eller så får du prata med han så får du svar.

• Anonym (Anna)

Det är helt hopplöst att tolka sms, ring och fråga?

• Steven01

Du kan göra som kvinnor brukar göra: Gissa, övertolka, sura, fråga en vän via sms samt fråga på FL. Eller så kan du ta och fråga han direkt men, nä det funkar säkert inte..

• Anonym (Ledsen)

Jag skrev att jag blev ledsen. Att det inte var mkt begärt att få reda på om jag betyder ngt för honom. Då kallade han mig Gnölkärring.

• Anonym (Ledsen)

Kanske var bra ändå att jag frågade. För nu vet jag ju att han inte tycker om mig.

• Steven01

Tråkigt ts men det kanske var lika bra det, folk som använder utryck som gnölkärring är nog inget att ha ändå.

• Anonym (Ledsen)
    Steven01 skrev 2015-07-29 14:10:30 följande:

Tråkigt ts men det kanske var lika bra det, folk som använder utryck som gnölkärring är nog inget att ha ändå.

Tack. Du har rätt.
Svar på tråden Var Det dumt att fråga om han saknar mig?