Inlägg från: Sparven88 |Visa alla inlägg
  • Sparven88

5 dagar tills Bf ????

Hej! Eller god morgon kanske! Jag hoppar in här jag med! Så härligt att läsa en tråd med så mycket förväntningar i luften! Bf imorgon, första barnet. Jag börjar dock tro att Bebis bestämt sig för att stanna i magen.. Ska till bm idag, får väl se om hon säger något upplyftande!

• Sparven88

Inget nytt här heller. Bf idag. Var hos bm igår, hon gjorde ett försök till hinnsvepning, men hon sa att livmodermunnen fortfarande var lite bakåtriktad men mjuk. Kändes som ett "bakslag" att det inte hänt något down there. Men jag får försöka trösta mig med att bm sa att det kan ändras "över en natt".

Tack och lov sover jag faktiskt hyffsat. Vaknar väldigt lätt på nätterna, men behöver inte alltid springa upp på toa varje natt. Nu är det bara drömmar om Bebis. Konstigt däremot, jag drömmer aldrig om själva förlossningen utan alltid om tiden efter det.

• Sparven88

Bf +2. Idag är en sån trist dag. Alla hör av sig och frågar "har det hänt något?"

Så ofattbart trött på att vänta. Samtidigt får jag dåligt samvete då jag vet att det finns de som hade gett hur mycket som helst för att få vara i min sits nu.

Hade varit så skönt om man fått några som helst indikationer på att det faktiskt hände något. Men jag känner typ INGENTING!

Förlåt, nu fick ni dras med mitt negativa inlägg! (Ignorera om ni vill! :) )

• Sparven88

Bf + 6.. snart en vecka över tiden. Jag börjar såå lessna på detta nu! Skulle vilja stänga av telefonen för att slippa alla frågor som "känner du något? VA? inget alls?!"

Var hos BM igår, hon försökte sig på en ny hinnsvepning men modermunnen är så långt bak så hon kunde inte nå. Känns som ett sånt bakslag.

Jag hoppas att vi alla som går på övertid snart kan få våra små!

• Sparven88

Åh du gav mig precis lite hopp om att kanske även jag får tid för igångsättning i slutet på veckan. Bf +11 idag, å ska till bm imorgon. Hoppas hoppas vi bokar in en tid då! Och jag håller helt med, helst vill man ju att det ska komma igång själv, men det känns som att jag gett upp hoppet om det.. :/

IamtheRose skrev 2015-08-10 22:44:51 följande:

Stort grattis! 

Berätta gärna lite mer vid tillfälle. 

Här har vi igångsättning inbokat till på fredag. Visst är det skönt med ett slutdatum men jag vill verkligen att det ska sätta igång av sig självt.

BF+10 imorgon då...

Hur går det för er andra?

Svar på tråden 5 dagar tills Bf ????