Inlägg från: Fjärrkontrollen |Visa alla inlägg
  • Fjärrkontrollen

Vart i Malmö ska man bo?Ska byta min Sthlm lya.Men vill bo i bra område.Är kräsen

Anonym (du skämtar hoppas jag) skrev 2015-07-29 13:20:24 följande:

Så minnet svek mig, det hände i alla fall mitt på ljusa dagen och det är inga isolerade incidenter vi snackar om.

Som sagt, det finns inga kvar, för din del, det var bara tio dagar sen ni hade skottlossning.

Man är inte säker nånstans i malmö, ghetton är så många och så pass sprida att skit rinner över till grannar, från krocksbäck till Limhamn, från rosengård till närliggande villaområden gulvik och så vidare.

Bor du i Malmö?

Han som blev skjuten i hästhagen är en langare, så knappast en oskyldig som drabbades. Tror ingen inbillat sig att det inte finns problem i stan men du överdriver något enormt.
  • Fjärrkontrollen
    Anonym (du skämtar hoppas jag) skrev 2015-07-29 13:33:47 följande:

Nej, jag överdriver inte, själv har jag ett skotthåll i min balkong efter en uppgörelse som gick snett utanför.

Brinnande bilar utanför regelbundet, så pass att media skriver inte ens om det längre, det är vardag och slutar på sin höjd med en liten notice nånstans i bakre delen av tidningen.

Mina barn har blivit rånade under vapenhot i omyndig ålder, det var länge sen nu men ingen lurar väl sig att utvecklingen i Malmö går åt rätt håll.

du bor uppenbarligen inte i slottsstaden då.
Svar på tråden Vart i Malmö ska man bo?Ska byta min Sthlm lya.Men vill bo i bra område.Är kräsen