• Anonym (Kaffedraken)

    Bakis kåt

    Är det bara jag så blir fruktansvärt kåt när jag är bakis. Kåtheten brukar komma smygandes på kvällen efter att jag har festat. Utan att överdriva så blir jag sjukt kåt. Vill inget annat än att ta min fru då. Någon mer som blir det????

  • Svar på tråden Bakis kåt
  • Anonym (Kaffedraken)

    Om jag blir fast redan på morgonen. Tömmer mig lätt 5-6 gånger kuken står grymmt då.

  • Anonym (Kaffedraken)

    Speciellt att ha sex när man är bakis är himmel Drömmer

  • Anonym (Kaffedraken)

    Jag tror man blir mer bakiskåt om man är ute på krogen och träffar folk. Sitter du hemma ensam och super ned dig själv till en bakfylla blir du inte så bakiskåt. Men går du ut på krogen och festar så ser du ju många väldigt snygga och sexiga människor. (Alla vill ju innerst inne ligga med snygga människor) så då sätter fantasin igång. Dagen efter vaknar du med huvudvärk och en härlig kåthet som du för hoppningsvis kan omvandla på din sängpartner

  • Anonym (Kaffedraken)
    Zarch skrev 2015-08-01 00:25:31 följande:

    Jo jag blir sjukt bakis kåt när jag är bakis och när jag är bakis kåt så brukar jag spruta fontän orgasmer ur munnen rakt ner i kaklet.


    Hoppla...
    Postbanken, Postbanken, Poooostbanken
  • Anonym (Kaffedraken)
    ErnstHugo skrev 2015-08-01 00:33:24 följande:

    Hoppla...


    Nej då, kunde bara inte låta bli.
  • Anonym (Kaffedraken)
    Zarch skrev 2015-08-01 00:25:31 följande:

    Jo jag blir sjukt bakis kåt när jag är bakis och när jag är bakis kåt så brukar jag spruta fontän orgasmer ur munnen rakt ner i kaklet.


    Samma här ,  jag sprutar ur alla hål, nu har jag varit en duktig flicka och gjort mina knipövningar så inget kiss kommer ivarjefall :_) 

      
    Goodness me
  • Anonym (Kaffedraken)
    taquine skrev 2015-08-01 02:48:22 följande:
    smile2.gif Samma här ,  jag sprutar ur alla hål, nu har jag varit en duktig flicka och gjort mina knipövningar så inget kiss kommer ivarjefall :_) 

      
    Härligt. Sjösjuk och diarré på samma gång då? Kräks
Svar på tråden Bakis kåt