• Anonym (dp)

Vad skriver ni i aktivitetsrapporen i juli?

Jag har samma problem. Har inte sökt ett enda jobb denna månaden. Jag har ingen bil och ingen möjlighet att kunna söka vad tusan som helst var som helst i landet. Har inte funnits ett enda jobb i närheten som inte krävts massa utbildning, och då har jag ändå kollat närliggande kommuner. Har spenderat hela juli åt att stressa ihjäl mig inombords och är inne i en stor depressions period. Har varit så nere att jag knappt haft ork att äta. Jag lider av stor ångest också och kan inte söka vad för jobb som helst. Snart ger jag fan upp och accepterar att jag blir hemlös istället, för mina nerver klarar inte detta.

• Anonym (dp)
    Anonym (Arbetslös) skrev 2015-08-01 21:33:49 följande:
    Men vännen då! Det går säkert bra om vi skriver under "annan aktivitet att:"

Har letat på samtliga av Sveriges jobbsidor, men eftersom aktiviten är så låg i juli ha det inte funnits något matnyttligt att söka!"

Kanske du annars borde be om ett läkarintyg från psykiatin? Då slipper du ju söka en massa.
    Äsch jag skulle aldrig lyckas dra mig själv till nån läkare, jag har inte varit hos läkare på nästan 10 år. Skulle bara känna mig löjlig och vara livrädd att de inte tror på en. Jag har personer i min närhet som läkare inte tror på när de klagar över nåt, så jag vet hur de är. 
Svar på tråden Vad skriver ni i aktivitetsrapporen i juli?