Inlägg från: Mahlin |Visa alla inlägg
  • Mahlin

BF april 2016

Jag hoppar in här! Håller på att bli tokig. Har bim imorgon och har sedan ett par dagar tillbaka ont i brösten, ryggen, mensvärk, och idag kände jag mig andfåd av att gå med dotterns vagn. Plus trötthet, vilade till och med med dottern idag!

Jag analyserar ALLT just nu!!! Förra gången fick jag en känsla redan 7 dagar innan bim. Har även nu en känsla av att jag kan vara gravid!!

Men kan likväl bara vars inbillning då vi bestämde oss för att börja pröva nu i augusti.

Vad tror ni?

Stort grattis till er!

• Mahlin

Hej issi,

Stort grattis. Beklagar till dom andra mf, men nu får du försöka tänka positivt och framåt???????? . Men jag förstår dock verkligen hur du känner, innan min dotter "snart två år" hade jag också ett missfall, fostret hade dött i v 8 men min kropp förstod inte det. I vecka 13 fick jag reda på det, ingen trevligt upplevelse!

Jag vet ju inte om jag är gravid än, men isf bf ca 13/4. Upptäckte igår att jag går på toa betydligt oftare än vanligt. Sen dom andra symtomerna dom jag skrev ovan. Om jag är gravid kommer jag också att boka ett tidigt ul.

• Mahlin

Oj, insåg precis att det blev ngt knas med mitt inlägg. Skulle varit ett ! Inte massa ?. Ber om ursäkt för det.

Svar på tråden BF april 2016