Inlägg från: Tajn |Visa alla inlägg
  • Tajn

BF april 2016

Hallå!

Jag hoppar också in här. Plussade i förrgår bim-2. Är såklart jätteglad(då vi försökt ett par månader), men otroligt orolig på samma gång. Det blir andra barnet, sonen blir 1,5 i september. Otroligt nog är den här ärtan beräknad på exakt samma bf-dag som storebror(17/4. som sedan flyttades fyra dagar och till slut ändå föddes en månad för tidigt).

Idag är egentligen dagen D som jag ska få mens, så trots plusset känns det som att jag bara väntar på att den ska komma. Kan kanske bero på all molvärk jag känner. Någon fler som känner av molvärk redan nu?

Hej.
  • Tajn

Har inte ringt MVC under dagen, vill smälta det lite själv först. Så ringer nog någon gång under nästa vecka.

Vi har inget missfall i bagaget, men är ändå orolig för det. Då vi känner så många som varit med om både det ena och det andra. Var så grymt nojig med sonen, speciellt då jag hade blödningar i v6 och v21(som tydligen ska vara jättevanligt. Men man blir ju skitskraj ändå!).

• Tajn

Jag har också svårt att förstå att jag är gravid då jag har väldigt diffusa symptom. Lite molvärk emellanåt. Och ibland har jag känt mig lite illamående, men det är så svagt att det känns inbillat. Hade typ noll symptom med sonen förutom två blödningar och molvärk några få gånger i början. Vill egentligen skrika ut till hela världen att han ska bli storebror, men vi ska vänta. Förra gången berättade vi för våra föräldrar efter 10 fullgångna veckor och resterande familj och vänner i v.13.

Svar på tråden BF april 2016