Inlägg från: lillagreizn |Visa alla inlägg
  • lillagreizn

BF april 2016

Hej, lite i chock här, plussade idag efter försenad mens, trodde egentligen jag skulle få ett minus å att mensen bara var oregelbunden, men icke. Skulle ha varit min tredje mens, efter att jag fick tillbaka den efter dottern, hon blir 14 månader snart och sen har jag en son på 4 år. Haft väldigt besvärliga graviditeter med blödningar, tillväxthämningar och förtidig födsel p.g.a. det så får se hur det går denna gång.

• lillagreizn
    Minus75 skrev 2015-08-21 23:46:00 följande:
    Grattis och välkommen! ????
    Tack :) Jag vet inte riktigt hur jag ska ställa mig till allt ännu, jag har velat ha ett tredje barn, men lärt mig att leva med tanken och sålt bort alla bebis grejer för att min sambo endast vill ha två barn. Jag har lagt beslutet i hans händer då jag inte kan ta ett sådant beslut då jag redan vet vad jag vill. Så vet inte riktigt hur det här slutar, känner bara att jag måste ringa till gyn och försöka få nån ordning på hur långt gången jag är. Men jag vill ha detta barn även om det inte var planerat. 
  • lillagreizn
    Mamma05081214 skrev 2015-08-22 07:57:51 följande:

Hoppar gärna in härSkrattande Plussade igår och detta blir vårat femte barn som enligt uträkning ska komma 29 April. En planerad och efterlängtad graviditet som blir vår sista. Vår minsta har nyligen fyllt 1 år så det blir nog full håll igång sen när bebisen kommerTungan ute

Grattis :) Alltid lika imponerad av folk som vill ha stora familjer, hur kärleken aldrig ta slut och hur man orkar och styra en sån stor familj :)
  • lillagreizn
    Curlyy skrev 2015-08-22 18:47:16 följande:

Hej,

Får jag vara med här? :)

Jag plussade igår. Oplanerat. Vi var/är i chock. Har en dotter på 1 år och 4 mån (snart) så hon skulle va nästan 2 år när bebis kommer. Känns läskigt!? Jag är lite rädd att jag inte ska mäkta med. Någon som känner igen sig? :p

Jag har en dotter på 14 månader och visst går tankarna, har även en son på fyra år.
Svar på tråden BF april 2016