hondendärtjejen skrev 2015-08-24 05:34:27 följande:
Ett inlägg i panik...! 
Enligt sista mens ska jag vara/varit i v 6+1 idag.
Jag skrev ett inlägg i onsdags om att jag hade fått bruna flytningar, har fått brunfärg på toapappret nån gång om dagen sen dess. Inte mycket och inte hela tiden ibland syns det inte ens.
Jag mår illa, har ömma och knöliga bröst, humörsvängningar och vad jag mest kan säga är växtvärk, det molar lite och men gör inte ont. Varför försvinner inte symtomen?
Tog ett graviditetstest för en timme sen och det har blivit svagare än häromdagen...
Varför??!! Åh jag orkar inte 
Jag vet att vårat mvc bara har läkartider på onsdagar så att få ett ultraljud därifrån är nog redan kört.
Ska jag behöva åka till gynakuten igen där man bara blir fnyst åt för man är orolig även om man inte blöder!
Jag tror att det Hcg som ger utslag på Stickan minskar med tiden som man är gravid. Inte säker men har för mig de. Däremot vet jag att man kan + även efter ett missfall för då finns de kvar hormoner i kroppen. Jag vill inte oroa dig med den infon bara meddela att det finns två möjligheter. Har du symtom så borde du ju va gravid <3 att det kmr lite brunt på pappret behöver inte betyda mf. En del blöder ju hela graviditeten till och från. Ta det lugnt men åk och kolla
på gynakuten om du är orolig <3