Inlägg från: fastfrusen |Visa alla inlägg
  • fastfrusen

BF april 2016

Jag hoppar in här också om jag får! Är i vecka 7, 6+7 med bf 9 april. Plussade förra veckan med första barnet då jag kände mig konstig i magen och hade en brun flytning och trodde att jag hade äl, men tog gravtest för äl-sticka blev väldigt starkt pos och digitala visade gravid 3+.

Hade "mens" för 3 veckor sedan nu så vart väldigt chockad, och sedan jag plussade har jag haft bruna flytningar varje dag och lite blod på pappret i torsdags och fredags så är inte övertygad om att det kommer gå vägen.. Har molvärk/dragningar lågt nere i magen, illamående, kissar konstant och är supertrött. Ska till barnmorska på tisdag för lite samtal och ev boka in ett tidigt ul pga blödningarna. 

Jag är orolig för att det är ett missfall, men inte så mycket jag kan göra åt just nu och jag hoppas såklart att det går vägen ändå! Man läser ju om folk som har genombrottsblödningar, blödningar tidigt och bruna flytningar som ändå har friska barn. Oavsett är det ju himla häftigt att man ändå kan bli gravid!

• fastfrusen

Hej tjejer! Uppdaterar mitt i natten från sjukhuset! Jag var gravid men det var ett utomkvedes så har blivit akut opererad inatt.. Fick jätteont på eftermiddagen en halvtimme ungefär, sen klingade det av så tvekade på att åka in men gjorde det ändå o tur var ju det! Känns overkligt, o vill inte gå igenom det igen typ.. De tog min vänstra äggledare.

Svar på tråden BF april 2016