BF april 2016
hej!
plussade för 5 dagar sen
är i vecka 4+5 ..
hänger med här då
bf 26/4 2016
hej!
plussade för 5 dagar sen
är i vecka 4+5 ..
hänger med här då
bf 26/4 2016
Hej
Tänkte skriva av mig lite ????
Är gravid i vecka 6 (5+3) har haft ömma bröst redan innan jag plussade men imorse när jag vaknade va de normala ... De känndes tomma eller ja lite svårt att förklara ... Plus att jag har väldigt ont i ryggen
Är väldigt orolig ????????????????
För min del har dina symtom betytt missfall. :( Hoppas verkligen att så inte är fallet för dig
Kram
zainab85
Det finns massor som också upplevt att brösten slutat ömma, men jag förstår din oro! I mitt fall har missfall börjat med kraftig mensvärk, sedan blödning och därefter har alla symtom försvunnit.
Och symtom kan ju komma och gå utan att det är nån som helst fara! Men kolla upp om du är jätteorolig...
Mitt MF jag hade innan min dotter föddes började med blödning. Försök och släppa oron. Jag vet att det är svårt. Men så länge det inte kommit blod så oroa dig inte. Jag vet att man inte alltid får blod men tänk så nu. Jag oroar mig massa jämt. Ta en dag i taget. Kram!
[quote=75698045][quote-nick]Flerattälska skrev 2015-08-30 20:15:57 följande:[/quote-nick]För min del kom de rätt nära i tid. Typ dagen innan och i samband med de första bloddropparna. Det behöver inte betyda att det är likadant för dig. Hoppas att symtomen kommer tillbaka och att allt är bra med den lille.[/
Nu har det gått nästan två dygn ..
Brösten ömmar av och till ingen blödning och mens värken är kvar få hoppas på det bästa
Tack för ditt svar
Kram
Skriver här igen
I lördags försvann mina ömma bröst och jag gick och väntde på en blödning men det kom inget.. Nu har brösten brjat ömma igen inte alls lika mycket som innan men lite .. Eftersom jag inte har andra symtom så är jag nu orolig för MA .. Har två barn tidigare (11 och 9 år) så det va länge sen så jag kommer inte ihåg så mycket ..... Har haft ett missfall innan mina barn i vecka 7 tror jag men kommer inte heller ihåg så mycket förutom smärta och blödning ...
Vet inte riktigt vad jag ska göra :(
Varning för gnäll inlägg :(
Vecka 37+6 idag orkar verkligen inte mer, sover dåligt har tråkigt mest hela dagarna och går runt och små äter hela tiden, känner mig lika smidig som en flodhäst. Vill bara att det ska sätta igång vet inte hur jag ska orka mer :(:(
38+5 och ingen bebis än börja bli riktigt jobbigt nu ... Ont överallt och sover ingenting alls.... Ska be barnmorskan om en hinnsvepnibg idag hoppas hon gör det :(:(