Inlägg från: hiwa |Visa alla inlägg
  • hiwa

BF april 2016

Hej hej! Hoppar gärna in här :) Väntar mitt tredje barn med bf 3 april. Har skummat igenom tråden och såg att någon mer hade varit med i Lennart B:s studie? Före min senaste hade jag tre täta missfall. Jag gick aldrig längre än v 8 och där är jag nu så det känns bra faktiskt! Är väldigt illamående från och till så jag känner mig väldigt gravid ;)
    Fanns det någon hemlig fb-grupp, och inte bara sluten? Vill inte att det kommer ut redan.

• hiwa
    H1ssa skrev 2015-08-25 08:46:09 följande:

Pillans skrev för ett tag sen om fb-grupp. Jag har skickat pm till henne om att bli tillagd utan att hon lagt till mig, så är osäker på gruppens status.

Jag skrev också men har inte fått något svar. Jag har precis startat en HEMLIG ;) grupp om någon vill haka på? Skicka PM till mig isf :)
  • hiwa
    Minus75 skrev 2015-08-25 20:34:46 följande:

Hoppas att det gick bra idag!

Jag var på VUL igår och då syntes bara en hinnsäck. :( Jag är så himla ledsen, jag borde enligt ÄL-test vara i 6+5, så det borde ju synas nån liten prick.

Usch, hade ju två MA och fyra MF innan sonen kom till så det känns ju inte så hoppfullt även om jag ska tillbaka nästa vecka och kolla igen.

Blä, jag ville ju så gärna! (Och är ständigt hungrig (vilket jag inte är annars) och lite lätt illamående så det känns orättvist att det kanske inte finns någon där!

Håller tummarna att det går vägen för dig!
  • hiwa
    MeMon skrev 2015-08-25 21:45:53 följande:

Hej! Hoppar också in här! 

Vecka 7+2, första barnet. Fick en rätt kraftig blödning (klarröd!) för ca en vecka sen och var helt säker på att det var missfall (har både MF och MA i bagaget). Åkte in till gynakuten och där fick jag se ett litet hjärta slå. Lättnad.   

Jag vet, risken minskar betydligt men jag har sett ett hjärta ticka förr men sen har det slutat med MA iaf så jag känner mig långt ifrån lugn. 

Mått illa och kräkts i ca 2 veckor men så för 2-3 dagar sen så försvann det. Känner inte av brösten direkt heller, halsbrännan är borta och känner inte av några hugg i magen heller. Så nu är jag jättenojjig igen. Ingen här som varit med om samma sak, att symtomen bara försvinner? Lite tidigt i vecka 8 tycker jag...

Jag tycker att symptomen lätt svänger. Vissa dagar mår jag såå illa, andra dagar känner jag mig inte ens gravid. Jag har noll känningar i brösten trots att jag är i v 9.
Svar på tråden BF april 2016