Inlägg från: fkh |Visa alla inlägg
  • fkh

BF april 2016

Hej! Skulle jag kunna be om att få klarhet i något här?

Var på tidigt ultraljud idag som visade ett pickande hjärta och ett 2mm foster, vilket innebar att jag var i v 7+3 enligt bm. Nu stämmer inte det överens med min senaste mens då jag antagligen hade sen äl, och har iom det inte fått förstått när jag ska ha bf! Vill ju veta! :)

Så någon runt v7+3 kan berätta när ni har bf för då lär ju jag ha samma? Orkar inte sitta och räkna i kalendern och ALLA appar räknar utifrån mensens senaste dag. Tacksam för svar! :)

• fkh
    ellami skrev 2015-08-24 12:44:26 följande:

Jag är 8+0 och har bf 3/4. Så jag får det till att du har bf 7 april :)

Åh tack! Kul att veta :) Själv fyller jag år den 4 haha, så man vet aldrig det kanske blir en trevlig födelsedagspresent :) Tack för hjälpen och lycka till!
  • fkh
    Mandie123 skrev 2015-08-24 15:38:25 följande:

Jag är i 7+3 och har bf 7 april precis som ellami sa ????

Åh vad bra, tack! Då har vi samma bf :)
  • fkh
    Minus75 skrev 2015-08-25 20:34:46 följande:

Hoppas att det gick bra idag!

Jag var på VUL igår och då syntes bara en hinnsäck. :( Jag är så himla ledsen, jag borde enligt ÄL-test vara i 6+5, så det borde ju synas nån liten prick.

Usch, hade ju två MA och fyra MF innan sonen kom till så det känns ju inte så hoppfullt även om jag ska tillbaka nästa vecka och kolla igen.

Blä, jag ville ju så gärna! (Och är ständigt hungrig (vilket jag inte är annars) och lite lätt illamående så det känns orättvist att det kanske inte finns någon där!

Hej! Jag fliker in här :)

Jag var också på för tidigt vul, syntes bara en hinnsäck. En vecka senare var jag tillbaks och fick se ett hjärta :) Min gyn sa att även om man vet att man hade äl på en viss dag, så kan det ta olika lång tid för ägget att fästa, vilket i sin tur kan flytta tillbaka dig ett par dagar. Ev kan det också ta ett par dagar innan ägget faktiskt släpper, trots att äl tesr visat stegring osv. 6+5 är ju precis gränsfall, inte alls många som ser ett hjärta redan då. Oroa dig inte och lycka till! :)
Svar på tråden BF april 2016