BF april 2016
hej hoppar in här. vecka 6 liten blödning hoppas på de bästa. ultraljud om 1 vecka ska bli spännande..
hej hoppar in här. vecka 6 liten blödning hoppas på de bästa. ultraljud om 1 vecka ska bli spännande..
hej tänkte bara skriva av mig lite. jag borde nog inte oroa mig. men gör de för har nu fått 4 mf på raken så de här är femte gången gilt. men har fått riktigt mkt blödning nu. ringa kvinokliniken imorrn lr ska jag inte oroa mig. hoppas verkligen de inte är något allvarligt att de går vägen. borde jag ringa kvinnokliniken imorrn? ni behöver inte svara men tacksam om ni vill göra de. ville som bara skriva av mig lite.
Om jag vore du så skulle jag ringa 1177 direkt och höra vad dom säger. Sen tror jag faktiskt att jag skulle åka in till akuten oavsett vad 1177 menar, iom att du haft 4 missfall tidigare så skulle jag vilja ta det säkra före det osäkra och få träffa en läkare så tidigt som möjligt.
Hoppas allt går bra, håller tummarna för dig och bebisen
Ja jag förstår att du är orolig, och säger din magkänsla att du ska åka in så tycker jag verkligen att du ska göra det. Sen är det ju som du säger att blödning förekommer hos en del under hela graviditeten egentligen, så det kan ju vara ingenting, hoppas verkligen att det bara är en vanlig spotting och att den lilla mår bra!
Vecka 6 är väl på gränsen när man börjar kunna se tror jag. Du får gör kvällen så bra som möjligt, se en bra film eller serie och föröka somna, så får du prata med kliniken imorgon :)
Kram
tack jo har sett film å tänkte försöka sova nu.man får helt enkelt inte tänka så mkt. hoppas oxå att den lille är okej.
nästan så jag gett upp hoppet nu. små slemklumpar. ska de då aldrig gå vägen för mig... vill absolut inte oroa er dom de går bra för et. lycka till med er.
Beklagar, om det nu är så som du befarar :( jag hoppas innerligt du får ett pyre att behålla snart. Vad visar missfallsutredning om du gjort en sådan? Har du kollat ditt TSH värde? Styrkekram
Acire85, beklagar om det är som du befarar. Livet är verkligen inte rättvist. Hoppas du får än mer hjälp av sjukvården för utredning och framtida behandling. Håller ändå tummarna in i det sista.
Huga. VUL inbokat kl 14.30 idag. Så sjukt nervös. Försöker förbereda mig mentalt för ett negativt besked så får jag bli positivt överraskad om så inte är fallet. Mina symtom försvann för en vecka sen så livrädd för ma. Sist så dog den i vecka 8 men upptäcktes först vecka 12. Har blödningar till och från hela tiden.
vad skönt. hoppas på de går bra för mig oxå
Man har ju rätt till utredning efter 3 mf, så om du redan haft 4 trodde jag att du redan fått en :/ jag håller alla tummar o tår för att det ser bra ut imorgon. Att det är er tur att få ett litet knyte. Uppdatera oss gärna hur det går.
Om det dessvärre inte skulle gå vägen denna gång, råder jag dig att åtminstone kolla tsh värdet. Det ska ligga under 2,0 om man är gravid för att minska mf risken.
slutat blöda idag. hoppas på de bästa nu idag. Vul
tråkiga nyheter
Gick det inte bra idag på vulet? Visst skulle du göra det idag!
Vad tråkigt :( Tillåt dig att sörja nu så hittar ni nya krafter till nya försök. Vägen till barn är för vissa lite längre men de allra flesta lyckas till slut ändå...
Hej tar bort denna nu från favoriter. Så skriver ni något till mig å jag inte svarar så vet ni varför. Mest bara jobbigt att se. Men önskar er alla lycka till :) vi kanske hörs av nån gång. Lycka till tjejer kram på er <3
hej tjejer. hade lågt blodvärde kanske de som spökat. hoppas på bättre lycka nästa gång :)