BF april 2016
Jag skrev också men har inte fått något svar. Jag har precis startat en HEMLIG ;) grupp om någon vill haka på? Skicka PM till mig isf :)
Jag skrev också men har inte fått något svar. Jag har precis startat en HEMLIG ;) grupp om någon vill haka på? Skicka PM till mig isf :)
Är det någon mer som har ljusbruna/rosa flytningar? Har symtom så det lugnar ner mig lite. Fick dessa flytningar på bim, och det har hållt i sig i 3 (?) dagar nu.
Hej alla!
Idag går jag på nålar, ska nämligen göra tidigt UL idag. Är i v 9 (8+3) så om det finns något där inne bör man ju se det. Är skitnervös då jag förra gången när jag gjorde tidigt UL upptäckte att det inte fanns något levande foster. Någon annan som snart ska göra VUL/UL?
Den här gången mår jag dock mycket sämre, mår illa och har spända bröst. Det är inget problem att "bara" dricka en kopp kaffe om dagen om man säger så... men ändå, drömde mardröm inatt om det jäkla ultraljudet.
Nä den där fb-gruppen blev väl kanske inte så bra :/ Men kan inte någon annan, som är liiite mer teknisk än mig ;) fixa ihop en ny grupp? En grupp som är till för alla, där gruppen är allas och med flera administratörer. Det är ju så himla mycket smidigare att hänga på fejjan :)
Ny "hemlig" grupp finns nu på FB. Där ALLA som vill får gå med ! Bara så säg till så lägger vi till er där ! ????
Ny "hemlig" grupp finns nu på FB. Där ALLA som vill får gå med ! Bara så säg till så lägger vi till er där ! ????
Har skickat meddelande till dig :)
Ditt namn eller mailadress behöves ????
Det finns ju ett gäng apriltrådar här inne så det kanske är mer ös i någon annan?
Finns bla en som heter nåt i stil med "Bf mars/april för oss som vill prata här på familjeliv"
Verkar dött här inne nu, hur kommer det sig ?
Inte trebarnsmamma men blivande åtta ;) Vad jag kan minnas så hängde 3an bara med. Tyckte det var större omställning från 1 till 2 i så fall. Grattis till dig!
Hoppar in här plussade för ca 2 veckor sedan :) är mitt tredje barn! Väldigt kul även om jag är rädd för livet som 3 barns mamma. Finns det någon tre barns mamma här? Hur är det?
Har berättat för en del vänner och varenda en har sagt OJ då blir du ju tre barns mamma vad jobbigt?
Jag är säkert jätte larvig men stör mig på det. Det låter som att det ska vara någonting dåligt.
Jag lämnade blodprover igår, i v 9+5 och ska göra UL i v 13+2. Jag fattade det som att man kan göra UL-delen i v 11-14.
Hej! En fråga ang. KUB. Ni som gjort det, i vilken vecka var ni när ni lämnade blodprovet resp. gjorde UL? Jag ska på inskrivning hos min BM den 28/9 (då är jag i v 11 (10+3). Hinner man ta alla prov då? Har hört att KUB ska göras före v. 13.