Inlägg från: Hallonblomman |Visa alla inlägg
  • Hallonblomman

BF april 2016

Hej hej.

Plussade igår med 3e barnet. Har en dotter som är 6 år (dagen till ära) o en son på 3.5 år. Det kom lite som en chock att jag var gravid igen även om det var planerat då det har tagit 1 år o bli gravid de andra 2 gångerna o nu gick det på andra försöket... o då var min man bara hemma 1 dag på den veckan jag skulle ha ÄL ???? Men vi är glada ????

• Hallonblomman
    squib skrev 2015-09-04 08:18:28 följande:

Jag var hos BM i tisdags. Det känns mer på riktigt nu! En jätterar och bra kvinna så det kommer bli kanonbra. Hon jobbade även på förlossningen så har man tur kan man få henne när det är dags att föda. Jag är idag i v 9+2, mitt illamående är borta av och till och brösten är inte lika ömma. Det var någon som nämnde spelperioden? Att den inträffade runt v 10? Skönt att höra. Vi har ul 30 sept och jag längtar tills dess. Vi avböjde kub, tror att det bara oroar en mer än vad det gör nytta. Någon mer som valt bort kub?

Med förra barnet blev vi erbjudna kub men avböjde, kommer nog avböja denna gång med (även om det vore kul o se bebis) men även o barnet har DS så är h*n Välkommen, Älskad och efterlängtad ändå ?
  • Hallonblomman

Jag har haft turen o slippa foglossningar under mina två andra graviditeter men min lillasyster har inte sluppit o har varit sjukskriven ganska länge (hon väntar sitt andra nu i november) o hon gick till sjukgymnsten så fort hon började känna av dem den här gången o är evigt tacksam för det. Hennes sjukgymnst tycker oxå att det var bra att hon kom så tidigt...

Själv är jag hemma o sjukskriven just nu.. Bröt anden i onsdags o går nu gipsad... Imorgon går jag in i vecka 8 ska nog ta o ringa mvc. Hoppas jag får en bra BM denna gång då jag inte gillar den jag hade sist men var för feg för o byta :/

Svar på tråden BF april 2016