Inlägg från: Marymamman |Visa alla inlägg
  • Marymamman

BF april 2016

Hej!
    Testade positivt 2 augusti men har precis hittat hit. Väntar mitt 5:e barn till den 11 april. Har redan varit på VUL, inskrivningsbesök hos MVC och KUB. Allt ser bra ut än så länge. Känns som en omtumlande resa även om det är en planerad graviditet. Är lite orolig för min diskar i ryggen. Sist fick jag som diskbråck som strålade ner mot tårna. Jag har börjat få en domnande fot . Hoppas att jag fixar att jobba till jul. Hur är det med er andra?

• Marymamman
    Malla1 skrev 2015-10-16 07:16:56 följande:
    Vad kul jag väntar oxå mitt 5e barn. Hur gamla är dina barn?
    Vad roligt! Mina är 13, 10, 4 (snart 5) och 1 (snart 2). Hur gamla är dina?
    Det är verkligen upp och ner den här gången med känslorna. Från vad fantastiskt till shit kommer vi fixa det här . Men det var nog samma när jag väntade de övriga syskonen när jag tänker efter.
    Verkligen blandade reaktioner den här gången.
  • Marymamman
    becka1989 skrev 2015-10-16 15:38:17 följande:
    Åh här är en till dock v 15 på söndag och mår inte ett dugg bättre heller.

Nu har jag beställt foglossningbältet hoppas leveransen är snabbt nu bara :) fanns ett att köpa här i stan likadant men det kostade 200kr mer än att beställa.
    Jag fick bälte efter att jag fick en remiss till en sjukgymnast vid min förra graviditet. Tror att de gjorde ett undantag men jag tror man kan köpa rätt subventionerat av dem.
  • Marymamman
    lillbumbin skrev 2015-10-16 15:13:59 följande:
    Va kul då är vi fler som har många barn jag väntar mitt 6;e barn å i hela syskonskaran med bonusbarn så blir de 7;e barnet
    Å vad roligt att vi är flera som har många barn.
    Hur mår du?
  • Marymamman
    lillbumbin skrev 2015-10-16 19:24:41 följande:
    Jag mår bara bra, jag var på ul i onsdags å allt såg bra ut med de lilla livet.
    Mina barns ålder är 10,8,4,3 och 2. Bonussonen är 11.
    Hur mår du då? vilken ålder är de på dina busfrön?
    Vad härligt ! Så lyxigt när man får se liten. Jag var så tagen under KUB ????.
    Mina är 13, 10, 4 (5 i dec) och 1 (2 i dec).

Jag mår ganska bra men jag har fått oroväckande domningar under vä fot. Fick som strålningar ner till tårna när jag väntade 4:an med domningar då också men det var runt v 26. Oroväckande att få några av dessa symtom redan nu.
  • Marymamman
    Malla1 skrev 2015-10-18 08:29:14 följande:

Nej jag har aldrig haft det :/ men ja har ju läst om det och det låter inte som det eftersom det här gör ont typ inne i muffen och typ blygläpparna. Känns som ja blivit våldtagen av ett baseball trä eller nåt haha.

Låter som foglossning och att det är din främre fog som gör ont.
Svar på tråden BF april 2016