BF april 2016
Mina händer "somnar" lätt nu så det börjar pirra i dem. Men jag har inte ont i handlederna och det hade jag sist vid karpaltunnelsyndrom.
Slipper dock ha ont av det nu
Mina händer "somnar" lätt nu så det börjar pirra i dem. Men jag har inte ont i handlederna och det hade jag sist vid karpaltunnelsyndrom.
45 dagar kvar idag
Sitter och tittar på när mamma syr babynest till den lilla
Härligt med engagerad mormor
Stackars alla er som har så mycket problem
Får lite dåligt samvete som egentligen bara har besvär med halsbränna..
Kan väl känna att jag får lite ont i ryggen om jag står upp hela dagen, men då handlar det om typ tio timmar, så det är väl inte så lustigt egentligen antar jag..
Igår höll jag på att knäckas på mitten när sonen ville leka i en pinnhög när vi var ute och gick en kort promenad. Då stod jag still i drygt 5 min :/
Jag får ont av att göra det mesta men jag gör det ändå, tex att dammsuga är en riktigt pina men jag måste göra det nästan varje dag. Samma sak att gå med vagnen är inte alls roligt, ändå måste jag gå minst 2 vändor på ca 15 minuters gångväg varje dag.
Skönt att det snart är över
Ändå har jag en så mycket bättre graviditet denna gång så jag tycker det är lyxigt. Att jag faktiskt kan gå ut med min son överhuvudtaget är en klar förbättring från förra :)
Förra graviditeten var jag mer eller mindre helt sängliggande ett stort antal månader.
Var fruktansvärt rädd för att bli gravid igen men är glad att jag vågade och är väldigt glad över att sista graviditeten ändå varit bra :)
Ja.. jag kanske också glömmer bort hur jobbigt jag tycker att allt är.. känns bara som att jag har det väldigt "ojobbigt" jämfört med alla andra
5-6 veckor till beslut om igångsättning. Nu blir det stress med att sy och baka och fixa. Och hitta potentiella barnvakter. En efter en faller bort av olika anledningar. Vi får väl ha med storebrorsan :P
Det tror jag inte. Men min mans syster hade med sin dotter. Barnvakten skulle möta upp på sjukhuset men bebisen hann födas, det gick så snabbt :P
Var bor du? Jag vet några som haft med två stycken. För min egen del vill jag verkligen bara att min man är med. Det är ju en väldigt blottande situation och den vill jag inte dela med onödigt många. Vi berättar bara för barnvakten när vi ska åka in. När sonen föddes visste ingen att vi åkt in.