Inlägg från: Josefine85 |Visa alla inlägg
  • Josefine85

BF april 2016

Vart hos bm nyss. Tappen är mjuk och typ 1,5 cm. Öppen för ett finger. Bebis helt fixerad!

Jag har haft en riktig skitnatt... Igen! Vill bara att det ska smälla till så hon kommer ut, NU!

Grattis till er som fått! Vilken Lycka :)

Loke -07, Alvin -09
  • Josefine85

Kl 02.54... Tar och viker tvätt.. Så ont i höfterna.. Omöjligt att sova.....

Loke -07, Alvin -09
  • Josefine85
    Nonym skrev 2016-04-06 10:11:23 följande:

Igår 16.05 föddes vår lilla tös, 3590 gram och 50 cm lång.

32 timmar värkar och en timmas krystning plus ett drag med klockan behövdes, men det gick väldigt bra ändå

Stort grattis! Vad skönt att allt gick bra!
    Loke -07, Alvin -09
  • Josefine85

Min med! Har regelbundna, kraftiga sammandragningar hela tiden, men de gör inte ont mer än bara ibland (inatt som mensvärk)!

Känns lurigt.. Med grabbarna har det liksom dragit igång med buller och brak.. Inga tvivel.. Nu är jag jätteosäker... Är det på G.... Eller har jag bara "pinvärkar"??!
    Loke -07, Alvin -09
  • Josefine85
    Kristin89 skrev 2016-04-06 19:46:15 följande:

Är det 3:e? Jag hade EXTREMA sammandragningar i ca 5 dagar innan som inte gjorde ont, mensvärk 1 dag innan. Som du säger va det ingen tvekan på de andra för mig heller, men har hört att 3:an är lite lurig :)

Ja, det är tredje! Får lite mensvärkliknande sammandragningar nu också.. Blir lite nojig ändå.. Tänk om det är en "tyst öppning" och allt har dragit igång fast jag inte riktigt tror det? Mest nojig blir jag för sönernas del... Barnvakt som ska fixas och kläder de ska ha till skolan osv... Kontrollfreak :D
    Loke -07, Alvin -09
  • Josefine85

Efter att ha haft måååånga skräpnätter med minimalt med sömn så har jag sovit som en prinsessa inatt! Helt underbart!

Loke -07, Alvin -09
  • Josefine85
    Två prinsar skrev 2016-04-07 06:45:31 följande:

Precis samma här, många nätter med upp o kissa och vända och vrida på sig...och skitsvårt att somna om när man väl vaknat. Men inatt har jag inte vaknat en enda gång...så skönt!!!!

Milleman skrev 2016-04-07 06:59:37 följande:

Åh vad härligt!

Fantastiskt. Brukar vara upp emot 10 ggr och kissa. Var upp EN gång inatt!
    Loke -07, Alvin -09
  • Josefine85
    Milleman skrev 2016-04-07 07:56:12 följande:

Det är nu senaste veckan jag börjat vakna för att kissa 2-3 ggr. Inte vaknat en gång innan under hela graviditeten.

Gud vad lyxigt :D
    Loke -07, Alvin -09
  • Josefine85

Har en sån olustkänsla i kroppen. Som jag sa so å sov jag som en sten inatt... Sov ytterligare 2,5 timmar mellan 11-13.30! Bebisen är jättelugn..

Men vi har lyssnat på hjärtat med angelsound och det låter bra.

Har haft svag molvärk i rygg och magen hela dagen... Mindre än vanligt faktiskt...

Men.. Det kom rosa på papperet nu när jag var på toaletten.. Har haft känsla utav att vilja göra nr 2 hela dagen, men resultatlöst!

Och så är det dendär konstiga känslan....??!!

Loke -07, Alvin -09
  • Josefine85

Bör man förresten vara orolig ändå pga lugn bebis? Eller kan man anta att hon laddar batterierna?

Loke -07, Alvin -09
Svar på tråden BF april 2016