Cecilia84 skrev 2015-09-04 09:05:19 följande:
Ja, jag vil oxå berätta men min sambo vill väna, han vill egentligen inte säga nåt alls utan att det ska synas först.... jag hållr verkligen inte med honom om det!
Nä, det syntes inget på vul, man såg bara en svart fläck, innsäcken eller vad det kallas. det var därför läkaren trodde att det inte var så långt gånget.
Så jag är nervös nu att det inte ska vara nåt som lever därinne, det är därför jag vill göra ett nytt ul.
Så var min sambo också först. Jag fick tjata hål i huvudet på honom innan jag fick ok att berätta för min mamma. Och att få honom att gå med på att berätta för hans föräldrar var ännu värre, var nästan som att han var rädd för att dom skulle tycka att vi gör fel. Men det vara bara glädjetårar och kramar och nu är det han som längtar mest fter att berätta för sin bästa vän. Vilket jag förstår, vännens flickvän är 3 månader före mig i sin graviditet, så himla kul att dom blir pappa för första gången samma år :D
Ahh, jag då förstår jag verkligen att du vill göra ett till. Jag skulle freaka ut om vi inte gjorde det tidiga. Här där jag or får man bara ett ultraljud, och det är runt vecka 17-21. Om det skulle vara så att något är fel känns det väldigt sent att få reda på det tycker jag.