BF april 2016
Ni som väntar er andra känner ni samma kontakt som ni gjorde med första? :)
Lämnar er nu. Fick kraftigt missfall i helgen så jag blev inlagd på gyn. Lycka till med era graviditeter.
Hej tjejer!
Någon mer som är orolig? Jag har hittills lyckats kontrollera mina tankar men nu har jag totalt tappat kontrollen. Känner mig inte gravid, behöver oftast inte kissa på natten,,tycker inte magen växer, känner inga rörelse är i v 16+1. Har 17 dagar till RUL...är jag ensam?
Tack för era svar tjejer! Finner stor tröst i att inte vara ensam...

Ja absolut! Tänker mest att det är bra om hon kan vara där lite granna iaf, så att jag då som sagt får- VILA :) i 9e månaden är man ju inte precis redo att gå ut i skogen och leka varje dag som jag minns det och en treåring behöver ju på stimulans.
Men om man tar ut fp så borde hon ju iaf få gå 15 timmar/vecka? vilket ändå hjälper jättemkt både för mig och henne... Så att ta ut fp borde ju vara att föredra framför semester den här gången. Semester kan man ju ta ut lite på sommaren sedan istället...
Hej tjejer!
Vi har också varit på RUL nu. Allt ser bra ut! Det var lite svårt att se könet då bebisen låg som en grodda och visade fötterna istället...men till slut kunde BM se!!!! Hon kunde dock inte som vanligt säga med 99% säkerhet utan bara 90%...så mest troligt är det en liten tjej i magen :)