BF april 2016
Okej tack :)) jag ska göra det
Okej tack :)) jag ska göra det
Idag har jag haft mycket ilningar där nere, varit tvungen och stanna upp och sätta benen i kors...har ju nästan känts som om lillen har kravlat sig ut. Men vad är det egentligen som händer när det blir så??
Är det att bebis kommer längre ner eller vad?
Tack för svar! hoppas det innebär att han vill komma snart :))
Jag hade gärna sett att bebisen tittar ut denna helg eller vecka som kommer :))
Det börjar bli lite otympligt nu;)
Jag börjar oroa mig för att bebis är stor..vet inte varför, men de andra 4 barnen har legat på 4-4.2 kg
Är bara nojjig för att denna ska vara ännu större :/....igår mätte barnmorskan magen till 37cm men det säger ju inte så mycket om bebisen...
Med 3 av 4 har jag gått över,
14 dagar med nr 1.
17 dagar med nr 2.
Igångsatt 4 dagar innan BF med nr 3 pågrund av sätesläge.
1 dag över med nr 4.
BF om 8 dagar med nr 5...tycker det är trist att dom tagit bort tillväxt ul...det visade ju ändå på ett ungefär hur stor bebisen är.
När jag googlar SF mått tabell så visar det att 37 cm är vanligast 40-42 veckor och det är ju vad jag har nu, men det kan ju även vara mycket fostervatten.
Hur gick det för dig att föda fram en så rund o go bebis:)) ?
Oj oj vilken natt...mannen har spytt exakt hela natten :/
Hoppas verkligen att jag och barnen klarar oss!!! Känner inte för att bli magsjuk nu :/
Usch känner mig såå trött och irriterad:(
Är trött på detta nu och vill bara få ut lillebror!
Har även fått en konstig klump känsla i halsen...känns som om jag måste harkla mig hela tiden...jobbigt!
Inga tecken på att ngt är på gång, bara sammandragningar och ilningar nertill.
Hur mår ni andra?
Grattis till era små underverk!!!
Sitter och klockar värkar sen 05.00 imorse...allt från 11 min emellan till 2 min emellan...drygt! Hoppas han vill titta ut idag!!! :))
Grattis Milleman :))
Så kul för er alla att få träffa era små bebisar :))
Snacka om att bli "lurad" att förlossningen startat i ons...gick ju med oregelbundna värkar ons och igår, igår fick jag även frossa och ont i hela kroppen...insåg att jag dragit på mig influensan vi haft i familjen förra veckan...men det startade även kraftiga förvärkar som fick oss att hoppas att det var på G...BF är på söndag, får se om vår lilla kille vill komma i tid! Nu var jag ju så inställd på att få åka iväg igår :(