BF april 2016
Hur rädda är ni gör att RUL ska ha visat på "fel" kön? Alltså att de har sagt/sett fel. Jag tänker att de verkar vara ganska säkra nuförtiden. De var två stycken som gjorde RUL på mig och båda sa samma. Då vill jag tro på det :)
Hur rädda är ni gör att RUL ska ha visat på "fel" kön? Alltså att de har sagt/sett fel. Jag tänker att de verkar vara ganska säkra nuförtiden. De var två stycken som gjorde RUL på mig och båda sa samma. Då vill jag tro på det :)
Varit till bm och tagit prov järnet låg åt helvete 24 av 60 så väldigt lågt så nu blir det att äta järntabletter till bf.
Hej!
Jag ska köpa sista julklapparna på lunchen. Ikväll är det uppesittarkväll med den klassiska bingon :)
Magen har blivit stor, många tror jag ska föda i jan...haha! Nu känner jag sparkar tydligt och det känns bra. Har moderkakan fram...för tillfället mår jag fantastiskt bra! Hoppas ni alla mår bra, att magarna växer som de ska och att ni får en god jul!
Hur mycket har ni gått upp i vikt hittills?
Jag tycker det börjat bli tungt nu sista veckan. Svårt att sitta och äta. Trycker upp mot lungorna. Och min foglossning är ordentlig nu.
Men bebisen sparkar som bara den. Igår så jag nästan tappade andan :D
Jag har börjat bli så andfådd! Måste typ halvsitta och sova då det känns som om lungorna inte får tillräckligt med luft när jag ligger ner! Å så är man bara i vecka 24 och en hel evighet utav graviditeten är kvar :'(
En kort hundpromenad känns som ett 7-milslopp.. Flåset är helt värdelöst och bebisen trycker på nån nerv i magen så jag får jättehåll!
Fler som känner igen sig, eller är det bara jag?
Passar på att önska er alla ett riktigt gott nytt år!
BOOM så visar vågen +6 kg! Lite för mkt gott före och över jul och nyår! Nåväl. Nu blir det sockerdetox!
Iaf så börjar kläderna bli små.. Jag har nog vart in på HM's hemsida 100-tals ggr! Men ursäkta mig.. Kläderna är riiiktigt fula :S jag vägrar glida runt i tights och nån tunika som ser ut som mormors köksgardiner!
Vart kan jag köpa snygga mammabyxor och toppar?
Jag gillar desigulals haremsbyxor, men kan inte knäppa ett enda par just nu :D
Hjääälp!!!
Jag vet inte varför men jag kan inte njuta av den växande magen. Skäms över att jag skäms över magen. Känns hemskt och onaturligt. Men rädslan för att bli lika tjock och tung som sist (största sf-mått 43 och viktuppgång 30 kg) är så stor att jag tycker det är jobbigt att se magen växa.
Älskar att känna sparkar och det här så jag är överlycklig över bebisen, bara inte över att bli tjockare :/
Hej!!
Jag känner av foglossning och det känns mycket i blygdbenet. Vaknar varje natt mellan 3-4 och är vaken någon timme, vilket gör att jag är väldigt trött på morgonen.
En nyfiken fråga. Hur mycket rör er partner på magen och själv vill känna efter sparkar osv?