BF april 2016
Med första kände jag i ca v 20. Hade moderkakan i framvägg. Nu i bakvägg. Ska bli spännande.
Med första kände jag i ca v 20. Hade moderkakan i framvägg. Nu i bakvägg. Ska bli spännande.
V 18 idag :)
Samma som mig :) Har RUL på torsdag :)
Vad många som skaffat vagn redan! Vi har inte ens diskuterat vilken vagn vi ska ha...
Jag har bara skaffat en halv vagn =) Det är ju lite tidigt eg men jag ska inte köpa så mkt annat så det är det enda köpet jag behöver lägga krut på, därav besattheten tror jag =)
Vi hade inte heller diskuterat det typ förra tisdagen och hade inte alls bråttom. Men så har jag småsneglat på denna vagn (vi hade teutonia Spirit s3 sist) och kikade in på blocket och en sålde ett paket med allt och alla tillbehör till ett vrakpris för att det tog plats hemma. Så det gick inte att låta bli. Hur fina grejor som helst.
Vi ska köra ut det till svärföräldrarnas hus sålänge :) sparar typ några vindskydd så man kan sy matchande filtar nu under väntetiden :)
Denna gång har jag knappt varit orolig alls. Annat var det första gången.
I klädväg har jag bara köpt en t-shirt och en stickad overall, oemotståndliga ;) nu när jag blivit sjukskriven ska jag börja sy kläder till bebis. Hoppas vi får veta kön om en vecka :)
Är i v 16+6, inte känt någonting ännu, lääängtar verkligen tills jag kan känna bebis! har moderkakan i framvägg! Har rul 25/11!
Mannen och jag är däremot inte alls överens om att ta reda på kön, jag vill verkligen veta och han vill att det blir en surprice... vet inte hur vi ska göra! Jag vill ju kunna börja handla lite och då inte bara neutrala kläder! Alternativet är ju att jag kollar å sen inte säger nåt! haha! men det kanske är lätt att råka försäga sig... hmm! hur tycker ni jag ska göra?!
Åh nu är det inte långt kvar till RUL. Även om vi var på ett vecka 14 så är jag sjukt orolig att de e något fel. Nu vet nästan alla om bebisen förutom mina föräldrar. Men vi måste säga något i dag el i morgon. För den 17:e på ul dagen fyller ena brodern år till bebisen å den 21 fyller 2åringen å den 18 fyller morfars i familjrn???? så de blir mkt kalas å de kommer va svårt att ingen ska säga något:-/
Är bara så orolig å berätta för de har varit anti fler barn. Även om vi tar hand om våra barn själv å har haft barnvakt 1 gång under två år. Å de va för att fira min 30årsdag. ????
Nu har vi varit på rul och allt såg bra ut! Och med oss fick vi en lapp som vi öppnade hemma "Grattis. Det blir en pojke". Så vi ska få en son
Vi var på rul idag, valde att inte ta reda på kön
Var en livlig men kameraskygg liten bebis där inne. Allt såg bra ut och den växer som den ska
Har tydligen moderkakan i framvägg och är nog därför jag bara känt av bebisen någon gång, men nu ska jag slita oroa mig och börja njuta istället!