Inlägg från: Pauliina |Visa alla inlägg
  • Pauliina

BF april 2016

Igår kväll vart jag så lycklig. Jag kände en stark spark :)

• Pauliina
    Nonym skrev 2015-10-24 08:56:40 följande:
    Ooooohh!!! Grattis! Vad mysigt!
    Det va riktigt mysigt :) hoppas på fler snart :)
  • Pauliina

Välkommen v 17!(16+0), vad hände? Nyss plussa jag ju. Tur jag är uppbokad på jobb denna vecka och nästa så går tiden till rul fortare, för de lär inte gå lika fort. God morgon på er!

• Pauliina

Precis kommit hem från jobbet och känner bara blä. Vill inget hellre än att lägga mig i sängen och tycka synd om mig själv. Men två barn ska hämtas och dem lär de va full tjong i nu tills läggning.

• Pauliina

Tänkte kolla en sak med er för skojs skull. Om ni drar ner understa locket på högra ögat, har ni ett V där då?

• Pauliina
    Josefine85 skrev 2015-10-31 13:42:17 följande:
    Hur menar du?
    Loke -07, Alvin -09
    Om du står framför en spegel och kollar i högra ögat, finns de kärl där som bildar ett V under understa ögonlocket. :)
  • Pauliina
    Josefine85 skrev 2015-10-31 16:27:06 följande:
    Det gör det faktiskt.. Har det någon speciell betydelse? :)
    Loke -07, Alvin -09
    De är en "myt". Om de finns ett V, får man en flicka. Jag har inte haft det dem andra graviditeterna men nu har jag.
  • Pauliina
    Josefine85 skrev 2015-10-31 17:11:46 följande:
    Det vore ju himla skoj om det stämde. Har nämligen 2 pojkar sen innan. Å vårt "arbetsnamn" på bebisen är Bodil ;)
    Loke -07, Alvin -09
    Har med två killar innan men kallar magen för August :) nu har jag ett V, så får se på torsdag. Skräckblandad förtjusning.
  • Pauliina
    Milleman skrev 2015-11-01 15:32:29 följande:

Det där v:et i ögat. Ska det vara på rätt håll i spegeln eller upp och ner. Jag har ett litet upp och ner v :P

Rätt håll har jag hört :) men kanske bara räcker med ett V av något slag :)
  • Pauliina
    lillbumbin skrev 2015-11-02 09:11:46 följande:

Jag har oxå detta V. Å jag har haft de under alla mina andra 5 graviditeter oxå. Å tre e flickor å två e pojkar å Jag tror att även denna gång är det en liten gosse i magen.
    Jag är så kluven om vi ska ta reda på vad de e el om vi ska vänta? Jag har haft två överraskningar å tre har jag kollat va de skulle bli.

För mig har de stämt med ul vad de blir, men en kompis till mig fick tvillingar å hon va in flera ggr å gjorde ul. Först sa de att de var flickor i vecka 18. Sen i vecka 24 så var de två pojkar å i vecka 32 var de flickor. Barnen e födda vecka 34 å dagen innan de föddes så va de flickor i magen men när de kom ut va de två pojkar.
    Hon hade med sig endast flickkläder på BB.

Vad jobbigt och få så många olika svar. De bevisar bara att de aldrig är 100%. Jag har kollat med mina killar och de har inte varit någon osäkerhet alls :)
Svar på tråden BF april 2016