BF april 2016
Igår kväll vart jag så lycklig. Jag kände en stark spark :)
Igår kväll vart jag så lycklig. Jag kände en stark spark :)
Välkommen v 17!(16+0), vad hände? Nyss plussa jag ju. Tur jag är uppbokad på jobb denna vecka och nästa så går tiden till rul fortare, för de lär inte gå lika fort. God morgon på er!
Precis kommit hem från jobbet och känner bara blä. Vill inget hellre än att lägga mig i sängen och tycka synd om mig själv. Men två barn ska hämtas och dem lär de va full tjong i nu tills läggning.
Tänkte kolla en sak med er för skojs skull. Om ni drar ner understa locket på högra ögat, har ni ett V där då?
Det där v:et i ögat. Ska det vara på rätt håll i spegeln eller upp och ner. Jag har ett litet upp och ner v :P
Jag har oxå detta V. Å jag har haft de under alla mina andra 5 graviditeter oxå. Å tre e flickor å två e pojkar å Jag tror att även denna gång är det en liten gosse i magen.
Jag är så kluven om vi ska ta reda på vad de e el om vi ska vänta? Jag har haft två överraskningar å tre har jag kollat va de skulle bli.
För mig har de stämt med ul vad de blir, men en kompis till mig fick tvillingar å hon va in flera ggr å gjorde ul. Först sa de att de var flickor i vecka 18. Sen i vecka 24 så var de två pojkar å i vecka 32 var de flickor. Barnen e födda vecka 34 å dagen innan de föddes så va de flickor i magen men när de kom ut va de två pojkar.
Hon hade med sig endast flickkläder på BB.