Milleman skrev 2016-03-06 16:44:21 följande:
Jag bestämmer över fjärrkontrollen :P haha... Och försöker hålla god ordning i hemmet och ambitionen är att sy lite nu sista veckorna. Ska även baka en del (jag äter glutenfri kost så till fikor efter förlossningen finns inte mycket att köpa och jag vill inte att andra försöker baka till mig).
Sen spelar jag spel med sonen och sånt :)
Vi har bf samma dag. Men jag tänkte att bebis gärna får komma 27/3. Då är mina föräldrar på besök så barnvakt fixad :P
Vi äter också glutenfritt hemma och jag även vegetariskt :D
Aah. Bebis får mer än gärna komma ut om 3 veckor. Önskar att den kom redan i morgon... Men man är ju inte sugen på en vecka eller 2 på neo heller.. Vill hem så fort det bara går!!
Jag kollar inte spec mycket på tv. Jag internetknarkar mer. Läser om allt onödigt vetande.. Nu med inriktning på förlossning bla.
Jag är nog i "Boa-stadiet" och vill bara fixa inför bebisens ankomst. Just nu ligger jag på soffan och bara pekar medan mannen skruvar upp skåp i tvättstugan.. Senare i veckan ska det läggas golv i vårt gästhus så han kan slänga ut sitt kontor där som står "temporärt" i vårt sovrum.. Jag hetsar med att jag vill ställa in "Bodils" spjälsäng.... Helst igår! Haha.. Han måste tycka jag är asdryg :D
För övrigt så mår jag bra. Sjuk värk i fötterna när jag står och grejar för mycket.. Magen är stenhård hela tiden.. Det är lite drygt faktiskt.. Har även senaste dagarna börjat känna av lite "mensvärk" i samband med SD.