BF april 2016
48dagar kvar här :) ska bli skönt att bli normal haha längtar mest efter att sova hur jag vill och inte som lillen vill och att få ha mina revben ifred ;)
48dagar kvar här :) ska bli skönt att bli normal haha längtar mest efter att sova hur jag vill och inte som lillen vill och att få ha mina revben ifred ;)
Vecka 35 imorgon :)
V.33 idag. Har haft massa sammandragningar idag så idag har inte varit någon rolig dag. Hoppas att det försvinner till imorgon när man påbörjar en ny vecka med massa spring och stress :)
Oj hoppas det är bättre på torsdag då:)
Tänkte hoppa ner i ett varmt bad och försöka njuta och hoppas mina förvärkar ger sig så man får en bra sömn inatt oxå.
36 imorgon :) börjat få ont neråt känns tyngre så är väl fixering som är på gång.
Jobbigt att gå i trappor och gå ute i huvudtaget.
Gjort iordning bebis rummet i helgen nu ska jag bara köpa en korg/back att lägga blöjorna i.
Plockat fram lite kläder till lillen och börjat fundera lite på vad jag ska ha med. Tänkte köpa en längre kofta eller om jag ska köpa en morgonrock kan inte tänka mig att kläder kommer vara det första man tänker på ibörjan när man kommer hem från bb sen är det nog skönt att ha med sig på bb

Jag har tydligen gått från att ha 2-3förvärkar om dagen till så många att jag inte har någon koll igår hade jag förvärkar hela eftermiddagen som kom och gick hela tiden sen hade jag sammandragningar när jag skulle göra något tex laga mat, stått förlänge eller så.
Börjar bli lite nojig att det kanske är början på att liten vill ut snart. Går in i vecka 37 på måndag men den kan gärna få vänta 1-2veckor men kommer bli jobbigt om jag ska ha det såhär fram till lillen kommer
Min bästa vän just nu, värmekudden, anpassad för gravida, perfekt när man kan knäppa den så den sitter där, hjälper iaf för stunden så den här tänker jag gå runt med så fort jag är hemma.
Här har man lyckats lägga sig med förvärkar, halsont, huvudvärk och feber kom som ett brev på posten när vi satt och åt middag :/ Hoppas det går över snabbt bara.
Jag som tänkte gå på barnloppis imorgon om jag hade orka.