BF april 2016
Också vecka 35 i morgon! känner mig hyfsat pigg ändå. Men kroppen strejkar när jag donar för mkt :( värk i vrister och fötter, så då är det bara att lägga sig raklång och vila som gäller!
Också vecka 35 i morgon! känner mig hyfsat pigg ändå. Men kroppen strejkar när jag donar för mkt :( värk i vrister och fötter, så då är det bara att lägga sig raklång och vila som gäller!
Usch är det vätska? Jag har haft stödstrumpor hela graviditeten pga lågt blodtryck och *peppar peppar* så har jag ingen vätska i fötterna än. Lite i vaderna tror jag.

Vilka fina magar :D
40 dagar kvar... Fler än jag som ser ljuset i tunneln? Har mått oförskämt bra de senaste dagarna! Märkligt.. Jag grät mig genom de 2 sista månaderna när jag väntade grabbarna!
Jag har kommit in i värsta boandet. Måste göra klart allt och sortera och fixa. Vill inte ha nått sånt kvar när lillasyster är här :) men kan inte göra mycket när min man inte är hemma då min rygg protesterar så mycket.
Men hur ska man hinna göra allt på listan :P
Ååh.. Min yngste son kom upp kl 5 i morse med 40 graders feber. Beklagade sig över halsen igår och hade närmare 39 grader när han la sig..
Bli till att besöka vårdcentralen och förhoppningsvis få penicillin (säger hon som är lite smått motståndare) då jag själv är livrädd att åka på influensan just nu :(
Precis vad vi INTE behövde!
Mina djur beter sig så underligt. Den ena katten (kastrerad hankatt) är sjukt efterhängsen och vill gärna ligga nära, helst på magen.
Tidigt i morse buffade det på dörren. Det var vår franska bulldogg (steriliserad tik) som så desperat ville komma in i sovrummet. Hon verkade jättenervös, men lugnade ner sig när hon fick lägga sig mellan oss i sängen!!
Djuren brukar vanligtvis ligga på mattan utanför sovrummet och vänta på att vi ska komma upp, men nu verkar de helt tossiga?!
Har läst att det hänt flera. Att de känner på sig när förlossning är på G :)
Min häst nosade och gosade med min mage igår, vart första gången han uppmärksammade den
Ja, absolut, hade inte tackat nej till att det satt igång typ ikväll