• Ewald01

Vilken hamburgerkedja gillar ni mest?

Berätta gärna vilkn snabbmatkedja ni gillar mest och varför!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vilken hamburgerkedja gillar ni mest?
  • Ewald01

På Sibylla har jag bara ätit 2 gånger och det var för ca. 12 år sen.

MAX verkar interessant för mig eftersom kedjan inte finns i Österrike och Tyskland. De har Unika restauranger, men Burger Kings burgare är nog godare skulle jag säga.

Mc Donalds serverar god frukost.

Frasses har jag aldrig provat.

• Ewald01
    Läserlitesvararlite skrev 2015-07-31 21:54:23 följande:

Jag röstade på Max, jag är vegetarian och tycker att att de har godast vegetarisk burgare:)

Ska troligtvis till MAX i morgon . Ska prova denna vegetarisk burgare ...
  • Ewald01
    ITpappan skrev 2015-08-01 12:27:05 följande:

Max. De har godast vegetarisk burgare.

Har provat den idag. Ja, de duger!

Men MAX hamburgaren (som kostar 12 Kronor) smackar efter ingeting ...

Burger King har de bäta burgare! (om man bara går efter smaken).
  • Ewald01
    Thotis90 skrev 2015-08-01 15:52:50 följande:

Jag föredrar Sibylla av samma anledningar som Gladhannapanna och för att det är godast. På McDonalds får man bara flottiga burgare med topping som bara ramlar ur, på Burger king smakar pommesen absolut ingenting och på Max är dressingen kall eller så får jag mat som inte är färdig. Senast var det en kycklingburgare som inte var färdigstekt. När jag bad om en ny fick jag en som var överstekt (a.k.a bränd...)

Ska prova Sibylla.

• Ewald01
    Josephine96 skrev 2015-08-01 21:32:02 följande:

Har bara smakat mcdonalds utav alla de alternativen, så får väl bli det. Men det var 6-7 år sen jag åt mcdonalds senast så jag minns det knappt. Är inget jag saknar i mitt liv.

Frukosten är okej på Mc Donalds, men annars har Burger King de godare hamburgarna. 

Ja, Mc Donalds mat är ingeting som man saknar ....
  • Ewald01

Har nu testat alla förutom Frasses ... och jag tycker att Burger King har den godaste maten ....

• Ewald01

Nja,de vanliga hamburgarna på MAX smackar efter ingeting. Sibylla servera inte heller de basta hamburgarna .... så Burger King vinner hos mig ... menjag hörd at Burger King använder rökaroma? ...

• Ewald01

Nu blir jag nyfiken. Vad gjorde MAX? Vad var det för "svinerier" med personalen? ...

• Ewald01
    Tonårsmamman1 skrev 2015-08-09 15:19:26 följande:
    De gick ut i ett brev/mail till sin personal och sade att om de röstar på S/MP i valet så kommer det bli mycket dyrare för MAX att behålla sin personal. Dvs underförstått: är du rädd om ditt jobb så rösta på Alliansen.
    Ah, okej. Ja, jag läste om det. Tror det handlade om ngnrestaurangskatt som skulle höjas?

Men finns det även andra problem t.ex. att de behandlar sin personal illa eller att de inte överhåller regler osv. ... dåliga arbetsvillkor osv. ? Dåliga löner? ...
  • Ewald01

Burger King säljer också en Veggie King nu .... har dock inte testat hur den smackar ...

Svar på tråden Vilken hamburgerkedja gillar ni mest?