• Anonym (M)
    Äldre 1 Aug 21:39
    3185 visningar
    17 svar
    17
    3185

    Vad är värst? Skallig eller Tjock på en kille?

    Vad är värst? Skallig eller Tjock på en kille?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vad är värst? Skallig eller Tjock på en kille?
  • Anonym (AnnaW­)
    Äldre 1 Aug 21:42
    #1

    Inget av det. Av alla korkade trådar man kan hitta så hamnar denna topp fem.

  • Anonym (M) Trådstartaren
    Äldre 1 Aug 21:50
    #2
    Anonym (AnnaW) skrev 2015-08-01 21:42:04 följande:

    Inget av det. Av alla korkade trådar man kan hitta så hamnar denna topp fem.


    Är inte 13 åring & 21 åring, 17 åring & 30 åring, knulla 15 åringar trådarna värre?
  • Anonym (M) Trådstartaren
    Äldre 1 Aug 23:17
    #3

    3 röster på skallig, 5 röster på tjock... Intressant.

  • Anonym (Inget­)
    Äldre 1 Aug 23:38
    #4

    Inget av det kunde ju varit ett alternativ.

  • Äldre 1 Aug 23:46
    #5

    Vad är värst? Människor som är tjocka och/eller skalliga eller människor som är utseendefixerade och hela tiden sätter sig till doms över sina medmänniskor?

  • Anonym (no nutjob­s please­)
    Äldre 2 Aug 08:48
    #6

    Har varit ihop med en fantastisk man som var både skallig och tjock så för mig är det uppenbarligen inte avgörande.

    Vad som finns inne i skallen på mannen är däremot jävligt viktigt.

  • Anonym (M) Trådstartaren
    Äldre 2 Aug 12:46
    #7

    5 röster skallig, 10 röster tjock

  • Anonym (O)
    Äldre 2 Aug 13:09
    #8

    Råkade rösta fel på Iphone.

    ;(

    - 1 skallig

    + 1 tjock

  • Anonym (M) Trådstartaren
    Äldre 2 Aug 15:15
    #9

    8 på skallig, 14 på tjock

  • Äldre 2 Aug 15:15
    #10

    Inget av det skulle jag säga, inte så att det är avgörande bara det.


    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • Äldre 2 Aug 15:17
    #11

    En tjockskalle går bort, annars så är det väl inget fel på att ha lite hull eller vara skallig/rakad. Möjligtvis kan det vara ohälsosamt att vara för tjock, så för sin egen del är nog inte det så gött.

  • j a d e
    Äldre 2 Aug 15:28
    #12
    Synsksynthcyniker skrev 2015-08-01 23:46:49 följande:

    Vad är värst? Människor som är tjocka och/eller skalliga eller människor som är utseendefixerade och hela tiden sätter sig till doms över sina medmänniskor?


    Tack för denna kommentar. Tycker om när hoppet om mänskligheten återställs en gnutta. Maken till korkad frågeställning.

    Till TS, jag kan inte rösta i din viktiga fråga, jag kan dras till män med hår, utan hår. Det handlar inte om hår förstår du. Vad som avses med tjock är ofta subjektivt, syftar du på män som rullar fram på sina egna magar tror jag att de har mer trängande bekymmer än svårigheter att få "till det".
  • Anonym (M) Trådstartaren
    Äldre 2 Aug 16:57
    #13

    8 skallig, 16 tjock

  • Äldre 2 Aug 17:37
    #14

    Vadå, vad är värst? För mig är det inte avgörande om man säger så, däremot attraheras jag gärna av spinkiga, smala killar med halvlångt hår och det får gärna var uppsatt i knut. Vänder mig inte om efter (gör jag inte vilket fall men du fattar) muskelknuttar eller någon med flera extrakilon men känner jag människan kan attraktion väckas oavsett om det inte är någon som passar min typiska smak. Det handlar jättemycket om personlighet skulle jag säga, sedan finns det gränser för mig för att det ska kunna fungera sexuellt hur mycket jag än gillar personen och det utan tvekan. Skulle ljuga om jag sa att utseende inte alls spelade in och bara personlighet men det är inte så enkelt som att tjock är lika med nej. Tjock betyder dessutom olika för olika människor. Det skulle ju kunna vara min älskade sambo som plötsligt började gå upp i vikt till följd av fysisk eller psykisk sjukdom eller medicinering  t.ex och inte fasiken skulle jag lämna honom för det, det vi har är djupare än så. Bakomliggande orsaker köper jag men av egen vilja, jag vet inte. Men där handlar det inte heller om bara utseende utan snarare om beteendet som jag skulle kunna finna oattraktivt.
    Det var ett ärligt svar, tänker inte rösta eftersom du inte alls utvecklar din TS.


    Avskyr CIO-metoder
  • Anonym (M) Trådstartaren
    Äldre 3 Aug 16:08
    #15

    9 skallig, 19 tjock

  • Anonym (sluta­fånadi­g)
    Äldre 3 Aug 16:34
    #16

    Men sluta göra uppdateringar om resultatet för att bumpa den korkade tråden! Låt den självdö istället.

  • Anonym (M) Trådstartaren
    Äldre 3 Aug 22:52
    #17

    10 skallig, 20 tjock

Svar på tråden Vad är värst? Skallig eller Tjock på en kille?