Vad tror ni?
Okej jag o min kille hade sex för 4 dagar sen, min ägglossning var för typ 1-2 veckor sen min mens är väldigt oregelbundet men tror inte direkt min mens skulle komma idag inte förens 5-7 dagar men jag har iaf mått ganska illa idag och igår kväll och haft riktigt ont i magen det kan nog inte vara tidig symptom, för det är la för tidigt eller? Jag skulle på toa så märkte jag att det var blod inga klumpar men lite ljusare och inte lika mycket blod sedan när jag skulle torka mig var det rosa och när jag väl kissade var det också rosa, är det någon som har gått igenom detta som kan förklara för mig om allt detta och hur allt går till, tror ni det kan vara graviditet eller inte och isf när ska jag testet, men kan man bli gravid om inte man hade dom dagarna man var som fest fertil alltså 1 dag och 2 dagar efter ägglossningen
Han och jag körde utan kondom han sa att han inte kom i mig men vet inte om jag ska tro på det, men litar på honom så om han nu inte gjorde det så finns det ju försats och det inneháller sperma och det räcker med 1
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-08-03 18:45
Skynda
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-08-03 18:45
Skynda