Lämna bort till mormor och morfar?
Är de 9 och 11 ÅR?
HAHAHAHAHAHA!!! Pappan är dum i huvet!
Är de 9 och 11 ÅR?
HAHAHAHAHAHA!!! Pappan är dum i huvet!
Förresten; hur RÅKAR man boka en resa på "fel" vecka? 
Det beror ju på när resan blir av, är det till nästa år så är det inte alls lustigt att man bokar fel då detta året är på 53 veckor så har man barnen denna vecka som är jämn så blir det ojämna nästa år...
Kollar datumet jo det gör man, vi har själva boka en resa långt fram i tiden och vet exakt vilket datum det är men har noll koll på vilken vecka det är då..
Frågan är väl egentligen _varför_ han är emot det?
Känner inte barnen sina morföräldrar? Har det hänt något där som gör de olämpliga att ha hand om barn?
När jag var åtta, nio, tio och elva år var jag borta en månad varje sommar, på kollo. Med syskon och kompisar, visserligen, men ändå. Föräldrarna såg vi på en föräldradag mitt i. Det gick utmärkt och stärkte verkligen mitt självförtroende. En vecka hos morföräldrar borde gå hur bra som helst.
Tack alla underbara människor för erat engagemang!!! Jag har fått bekräftat det jag behöver veta och fått en massa bra råd och input på vägen!!
Pappan är både hönsig och vill jävlas med mig. Barnen träffar sin mormor å morfar varje vecka men trivs så klart bäst hemma hos sina föräldrar
Till er som riktar kritik mot mig; ja, det var idiotiskt att inte dubbelkolla 100ggr, men att göra misstag är mänskligt.
Samma för mig. En månad på kollo här också. Det var i slutet av sextiotalet och kollot låg i Dalarna och efter halva tiden så kom föräldrarna på besök. Jag var där ett par somrar och jag minns fortfarande detta som det bästa från min barndom.
Tänk vad hemsk man var mot barn på den tiden. *irroni*
Oj så stora barn klarar absolut att bo hos mormor och morfar i en vecka. Om dom och dina föräldrar är ok med det såklart. Sen har väl inte ditt ex med att göra vad barnen är på din vecka. Det är ju pga honom som dom får bra där. Han vägrar ju byta vecka.