Inlägg från: DickRex |Visa alla inlägg
  • DickRex

Okej gott folk, 7sitsbil med bagagelucka plats för syskonvagn? Tips

Bästa kompromissbilen borde nog bli en Toyota Sienna. Finns ingen på blocket just nu, men de kan importeras billigt och bra från staterna.

Sangyoung Rodius är en ful jävel, men inte heller så mycket "buss".

Läs inte det du tror att jag skriver mellan raderna. ...och försök förstå istället för att missförstå.
  • DickRex
    nnnnnnnn skrev 2015-08-05 22:25:12 följande:

googlade toyota sienna och den ser ut till att ha lika rymligt bagage som en prius+ (prius plus har 7 säten, vanliga prius har 5)

dvs det går in 2 st självscanningkassar...

När vi köpte vår pius + så fick vi byta från vanlig sulky till en babyzen yoyo för att få med oss 1 st sulky. Dubbelvagn är inte att tänka på...

Iallafall inte med alla säten uppe, möjligtvis om man klarar sig med 6 säten.

(tänkte att det var lättare att åka och titta på en + än att importera en sienna, för de ser väldigt, väldigt lika ut på bilderna)

Vi hyrde en Sienna i LA, och den är stoor jämfört med prius plus. ...och bekväm, tyst, stark och lättkörd. Trevligaste bilen jag har kört någonsin.
    Läs inte det du tror att jag skriver mellan raderna. ...och försök förstå istället för att missförstå.
Svar på tråden Okej gott folk, 7sitsbil med bagagelucka plats för syskonvagn? Tips