• Anonym (Nyfiken Kille)

Prostatastav / dildo / prostatamassage

Har upptäckt att massage av prostatan är ruskigt skön, prova om ni inte gjort det.

Men söker nån bra stav för det.

Nått tips?

G-punktsstav borde funka, dom e billigare med oftast.

Ni som har erfarenhet, vad har ni för hjälpmedel?

• Svar på tråden Prostatastav / dildo / prostatamassage
  • Anonym (Micke)

Har blivit väldigt pouplulärt sista tiden verkar det som. Kollar du t.ex. www.box2you.se så under rubriken "för honom" finns prostataleksaker och där finn en hel del att välja mellan. Men kanske går det även med en väl riktad vanlig buttplug?

• HasseA

Jag har recenserat en del prostatastimulatorer (och en massa annat) här: hasseochanna.wordpress.com/category/recension/

Det är ett lite svårt ämne, tycker jag. De är olika hårda/mjuka, olika böjda, olika långa, olika grova. En del har vibrationer (som inte känns), och de flesta av dem stannar inte kvar inne på egen hand, utan man måste hålla i dem hela tiden. Om du scrollar lite på sidan ovan hittar du några recensioner som åtminstone kan ge dig några saker att fundera över.

Min favorit är fortfarande den första vi skaffade (syns på bild i översta inlägget, recenseras längre ned), den är också den billigaste och enklaste.

• är skönt

Det gillar jag med ibland använder min tjej en strap on på mig det är super skönt , blir så sköna orgasmer av detGlad 

• Ben66

Naughty boy är ok, men de som tillverkar prostatastavar verkar inte förstå att prostatan sitter en bit in i rumpan....vibrationerna bör ju komma längre in på staven.
    Har inte hittat den perfekta leksaken ännu....någon som har ett bra tips?

• är skönt

Det finns en del hjälp medel för det bara frågan om hur van man är att föra in saker därSkrattande

• HasseA
    Ben66 skrev 2015-09-25 19:48:32 följande:

Naughty boy är ok, men de som tillverkar prostatastavar verkar inte förstå att prostatan sitter en bit in i rumpan....vibrationerna bör ju komma längre in på staven.
    Har inte hittat den perfekta leksaken ännu....någon som har ett bra tips?

Inga exakta tips, men jag har provat och recenserat några olika på vår blogg. Man kan där välja olika kategorier, tex just "Recension", och så scrolla omkring lite där.
    hasseochanna.wordpress.com/category/recension/
  • Anonym (Anal fantasy)

Anal fantasy vibrating curve använder jag och den är toppen. Lagom starka vibrationer och den når en bra bit in :)

Svar på tråden Prostatastav / dildo / prostatamassage