BF december
Hej!
Här är en som är beräknad till 3 december :D Har dock inte kollat vilket kön det är eftersom vi ville vänta tills födseln för att skapa en mer spänning.
Hur får du må? :)
Hej!
Här är en som är beräknad till 3 december :D Har dock inte kollat vilket kön det är eftersom vi ville vänta tills födseln för att skapa en mer spänning.
Hur får du må? :)
Jag tror de första rörelserna kom också någon gång i vecka 19 för jag vet att vi var nere i söder då jag sa till sambon att det bubblade sådär "konstigt" i magen, på ett sätt som jag aldrig känt förut. Och sen när jag kom över vecka 20 så började jag bli säker på när bebisen rörde sig.
Idag så känner jag dagligen ganska mycket, som du säger; när man sitter ner eller när man lägger sig är det som att någon domare tickar igång boxningsmatchen. Är så otroligt roligt och gulligt tycker jag. Är ju som ett tecken på att saker och ting är normalt.
På kvällen buffrar/sparkar det ganska hårt, har sett magen röra sig nu i ca 1,5 veckas tid. Men skyller på att jag är rund om magen och lätt kan se när det dallrar av sparkarna :) Sambon har känt nu i ca 1 veckas tid också och varje gång han känner blir han lika fascinerad.
Åh jag hoppar med in här! :D väntar första barnet på självaste julafton! 20+6 idag, var på RUL i måndags och allt såg bra ut, h*n snurrade runt och klia näsan för fullt därinne!
Jo, det är ganska skönt och många av kläderna jag köpt secondhand för 5:-/st har haft prislappen kvar och aldrig använd. Så det känns ganska skönt när man gör sånna klipp :)
Ett annat klipp jag gjorde via en köp- och säljsida på FB var en tjej som sålde ut blöjor i stl. 2 eftersom hennes bebis vägde över 4,5 kg när han föddes så kunde han inte ha dem.
Köpte 3,5 paket blöjor för 90:-, det var ett klipp :)
Jo, inför bröllopet är det mycket även om det är ett helt år kvar innan det är dags. Men det är skönt att jag är ledig under dagarna och hinner göra bort mycket nu innan bebis är född. Imorgon och under veckan ska jag vika dryga 60 servetter till näckrosor :)
Får man skutta in ????
Här väntar mannen & jag vårat första barn den 9 December ^^ Är i vecka 23+3
Är 26 år & bor i Norrbotten.