Inlägg från: SchaefferBoy |Visa alla inlägg
  • SchaefferBoy

Hur lät invandringsdebatten för 20 år sen?

Håller med, det är köpta idioter vid makten. De har fått stora mutor.

Hela Sverige är nerlusat. Vägglöss, löss, våldtäkter, fattigdom, våldsbrott, inbrott, skit på gatorna, allt detta har ökat flera hundra procent. Och det är företagen och medelklassen och fattiga som betalar. Överklassen är rik och har satt pengarna så att ingen kan tafsa på dem.

"Människorsyn", att ruinera sitt eget folk är "god"   "människosyn"... samtidigt ligger päronen på Carema med liggsår och sönderstressade underbetalda under- och sjuksköterskor.

• SchaefferBoy
    FDFMGA skrev 2015-08-06 20:45:52 följande:
    Hm, typisk SD-analys. 

Och sen undrar SD-klientelet varför ingen vill umgås med dem.
    Jag har väldigt tillfredställande umgänge. Troligen är du mycket mycket ensam själ.

Men jag hoppas att du även får karma för dina åsikter. Det är inte enbart andra som ska drabbas av dina och dina gelikars åsikter, din karma kommer.
  • SchaefferBoy
    FDFMGA skrev 2015-08-06 21:39:26 följande:
    Hm, karma

Ja den klanen, den SD-klanen drar verkligen till sig tokskallar.

Dina besvärjelser i ditt första inlägg är verkligen kännetecknande för tokklanen.

"Köpta idioter vid makten" som vill ruinera sitt folk.

Ja, herregud vilken standard det är på en del av det klientel som lallar för SD-klanen.

Och nu ska "karma" straffa mig för att jag skrattar åt kretinerna som samlats kring SD

Ja, herregud
    Kalla någon kretin? Det var moget och väldigt proffessionellt i en diskussion.

Du har en fantastisk standard du. En sk stjärnstandard. Jaja du får se du. Ta inte mitt ord för det. Ditt kommer till dig i alla fall.
Svar på tråden Hur lät invandringsdebatten för 20 år sen?