• Emelie0408

    Följas åt efter MF/MA i juli/augusti?

    Hej

    Via vul i vecka 9 i onsdags fick vi tyvärr veta att bebisen slutat växa redan i vecka 4-5, alltså kunde man bara se en hinnsäck utan foster. Idag tog jag Cytotec och har börjat blöda en del. Vi tänker försöka igen så fort blödningarna stoppat och igår beställde vi ägglossningstester.

    Var orolig denna graviditet att allt inte var som det skulle och lär ju vara livrädd nästa gång när man nu varit med om detta. Kommer nog inte kunna njuta och vara glada förrän efter rul i vecka 20. :(

    Någon mer i samma situation som ska försöka direkt igen? :)

  • Svar på tråden Följas åt efter MF/MA i juli/augusti?
  • Anonym (längtan)

    Ingen lycka på förra ÄL.
    ÄL igen nästa vecka, hoppas på bättre lycka då.

  • Emelie0408
    Anonym (längtan) skrev 2015-11-06 18:43:57 följande:

    Ingen lycka på förra ÄL.
    ÄL igen nästa vecka, hoppas på bättre lycka då.


    Lycka till :)
  • Anonym (Lilly)

    Hej allihopa! Jag har inte skrivit på länge men ser att vi blivit fler. Kul även om anledningen är tråkig.

    Jag fick ännu ett missfall i september men det var väldigt tidigt så det blev mer som en lång mens. Nu är jag gravid i ca vecka sju och är sjukskriven i tre veckor för blödningar.

    Hjärtat pickar på där inne men resten av min livmoder är full av blod. Tror det heter Hematom.

    Hur går det för er andra? Ser att ts plussat :) Stort grattis! Jag håller tummarna för dig och hoppas att oron inte är allt för hemsk.

  • Emelie0408
    LängtanEfterBarn skrev 2015-11-16 19:31:09 följande:

    Jag plussa för en vecka sen :D
    Är i v7. Väntar på tid för förtidigt ultra, då jag hade missfall för i september.


    Grattis! Vad har du för symptom?
  • LängtanEfterBarn
    Emelie0408 skrev 2015-11-17 12:29:48 följande:
    Grattis! Vad har du för symptom?
    Illamående och kräkningar. Lite yrsel. Och tröttheten börjar smyga sig lite smått nu.
  • Emelie0408
    LängtanEfterBarn skrev 2015-11-17 22:04:01 följande:
    Illamående och kräkningar. Lite yrsel. Och tröttheten börjar smyga sig lite smått nu.
    Grattis! När kom illamåendet? Undrar bara för att mitt ej kommit än, är i vecka 5.
  • LängtanEfterBarn
    Emelie0408 skrev 2015-11-17 22:09:46 följande:
    Grattis! När kom illamåendet? Undrar bara för att mitt ej kommit än, är i vecka 5.
    Mitt kom förra veckan. Då jag va i V6.
    Är detta ditt första?
  • Emelie0408
    LängtanEfterBarn skrev 2015-11-17 23:31:06 följande:
    Mitt kom förra veckan. Då jag va i V6.
    Är detta ditt första?
    Det är mitt tredje barn men hade ju ett MA i somras o det enda symptomet jag hade på att något var fel var just att illamåendet aldrig kom. Så nu är det typ det enda jag går o väntar på.
  • Avalon79

    Länge sen det var någon aktivitet i denna tråd ser jag. Jag har försökt skriva tidigare men har haft problem med inloggningen här på sidan så det har bara runnit ut i sanden. Sen så var man kanske inte på topp efter MF sept -15 så jag höll mig härifrån.

    Ville bara delge att jag plussade feb -16 och har nu lite drygt 2 mån kvar av min graviditet. Det lyckades till slut efter att ha försökt så länge och trots mf. Så ge inte upp hoppet. Man slutar aldrig oroa sig. Först oron att få mf, sen är det oron över förlossningen så att allt ska gå bra. 

    Kram till er alla som behöver det

Svar på tråden Följas åt efter MF/MA i juli/augusti?