• thimpan08

Blod på papperet!

Min tredje graviditet..

Va nyss på toa för att kissa, när jag torkade mig vad det rött färskt blod på papperet, inte mycket och inte lite. Torkade mig flera gånger men det va dock bara ljusrosa på papperet tillslut. Är i v 20 och har aldrig haft blödning tidigare under mina graviditeter, vilket gör att jag blir rätt orolig. Har haft ont i magen till och från men på senaste ul förra veckan såg allt bra ut. Ligger i sängen nu och känner små sammandragningar, men dom gör inte ont. Någon som varit med om det? Tacksam för svar, då jag blir orolig!

• Svar på tråden Blod på papperet!
  • Min älskade dotter
    thimpan08 skrev 2015-08-08 00:04:08 följande:

Min tredje graviditet..

Va nyss på toa för att kissa, när jag torkade mig vad det rött färskt blod på papperet, inte mycket och inte lite. Torkade mig flera gånger men det va dock bara ljusrosa på papperet tillslut. Är i v 20 och har aldrig haft blödning tidigare under mina graviditeter, vilket gör att jag blir rätt orolig. Har haft ont i magen till och från men på senaste ul förra veckan såg allt bra ut. Ligger i sängen nu och känner små sammandragningar, men dom gör inte ont. Någon som varit med om det? Tacksam för svar, då jag blir orolig!

Inte varit med om det själv men jag skulle ringa gynakuten och prata med dem!
    Lycka till!
  • thimpan08

Tack för svar!

Ne jag har heller aldrig varit med om det tidigare. Försöker ringa 1177 men är ju såååån väntetid.

• Tvåbarns mamma

Hej jag har bf om fem dagar , den e fjärde barnet och jag har haft med blod typ vecka 20 efter jag haft sex min man typ kl 12 :00 ungefär kl 04 ;00 en stor klumpa jag åkt in akuten gynekolog vid 05 där träffade jag super bra läkare undersökte mig fick reda moderkakan ligger ner åt därför blodet kom men hoppas att du får vård om du bloder fortfarande kram

Svar på tråden Blod på papperet!